کد خبر: ۱۴۶۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۲ تير ۱۳۹۰

بولتن نيوز: جناب آقاي هاشمي رفسنجاني در دیدار جمعی از مردم شهر نائین بيان کردند: در فعالیت‌های سیاسی خود، همواره "منافع نظام" را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام و هر عملی که بخواهد به این نظام آسیب وارد کند از سوی هر کسی که روی دهد باعث رنج و نگرانی است.

هم‌چنين رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کردند: پرهیز از دروغ، تهمت، افترا و غیبت که از اصول اساسی و عمیق دین مبین اسلام است به راحتی توسط  یک جریان خاص نقض می‌شود که این امر می‌تواند برای آینده کشور و اخلاق جامعه بسیار خطرناک باشد.

بولتن نيوز به نوبه‌ي خود اين سخن جناب آقاي هاشمي را به فال نيك گرفته و حال كه ايشان تصريح كرده‌اند "منافع نظام" را بر "منافع شخصي" ترجيح مي‌دهند از ايشان خواستاريم براي حفظ "منافع نظام"، به آقازاده‌ي دور از وطن خود امر بفرمايند كه به كشور بازگردند.

بديهي است آقازاده‌ي ايشان يعني مهدي هاشمي كه داراي پرونده‌هاي فساد اقتصادي و سياسي است بعد از ماجراي فتنه‌ي 88 به بهانه‌ي سركشي از واحدهاي خارج از كشور دانشگاه آزاد به كشور انگلستان رفته و هنوز بعد از گذشت چندين ماه، ظاهرا اين سركشي تمام نشده است.

بر اين اساس، بازگشت مهدي هاشمي كه به اعتراف دستگيرشد‌گان حوادث پس از انتخابات 88 به عنوان يكي از كليدي‌ترين اعضاء ستاد فتنه بوده است مي‌تواند در جهت تحقق "منافع نظام" گام مهمي تلقي شود.

از آنجا كه "منافع نظام" براي شخص آقاي هاشمي امر مهمي است به راحتي مي‌توانند آقازاده‌ي خود را در دادگاه عدل جمهوري اسلامي حاضر كنند تا يا با دلايل متقن و منطقي از اتهامات تبرئه جسته و يا در صورت عدم رفع اتهامات، مجازات خود را متحمل شوند كه در هر دو صورت يقينا به نفع "منافع نظام" خواهد بود.

گفتني است محاكمه مهدي هاشمي مي‌تواند تا حدود زيادي در تثبيت "منافع نظام" مهم تلقي شود چرا كه درس عبرتي خواهد بود براي مابقي آقازاده‌هاي موجود.

هم‌چنين حالا كه "منافع نظام" براي آقاي هاشمي از "منافع شخصي" مهم‌تر است لطف كنند و به دختر خانم گرامي خود نيز بگويند تا كمتر در مواقع آشوب‌ها و اغتشاشات به قصد خريد ساندويچ و يا روسري به خيابان بروند. يقينا از ديد آقاي هاشمي "منافع نظام" بالاتر از خريد يك عدد ساندويچ همبرگر توسط دختر ايشان است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها