کد خبر: ۱۴۶۰۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۳ تير ۱۳۹۲
سوشا مکاني سنگربان ملي‌پوش نفت تهران در حال تمرينات آماده‌سازي تيمش براي آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر است. آنچه پيش روي شماست ماحصل گفت‌وگوي ما با اين دروازه‌بان است.
به گزارش 598، سوشا مکاني سنگربان ملي‌پوش نفت تهران در حال تمرينات آماده‌سازي تيمش براي آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر است. آنچه پيش روي شماست ماحصل گفت‌وگوي ما با اين دروازه‌بان است.
90: ظاهرا در نفت تهران خيلي راحت هستي؟
چطور مگر؟
90: چون باوجود پيشنهادات مختلف در اين تيم ماندي؟
باور کنيد از اينکه تيم‌ملي به جام جهاني برود هم پيشنهاد خوب داشتم حتي پرسپوليس خيلي بيشتر از مبلغ قراردادم با نفت تهران به من پول مي‌داد اما ترجيح دادم به خاطر جو آرام و منش بالاي مديران نفت در اين تيم بمانم و کارم را بدون هياهو ادامه دهم.
90: حضور در تيمي که به جام باشگاه‌ها صعود کرده به نفع موقعيت شما در تيم‌ملي نبود؟
چرا در هر شرايطي حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي مي‌تواند به نفع يک دروازه‌بان باشد اما من با ده سال سابقه حضور در سطح اول رقابت‌هاي فوتبال ايران ديگر نيازي به اين حرف‌ها ندارم.
90: ظاهرا مسئولان به دنبال رفع کدورت شما با گزارشگران صدا و سيما بودند؟
حالا ديگر با عادل و مزدک رفع کدورت کنيم؟ فراموش نکنيد آن اتفاقات در شرايطي پيش آمد که تيم‌ملي در بحبوحه رقابت‌هاي صعود به جام جهاني بود و طبعا ملي‌پوشان و به خصوص دروازه‌بان تيم‌ملي نياز به حمايت مسئولان و اهالي فوتبال داشت حالا که در آستانه رقابت‌هاي ليگ برتر هستيم و آن شرايط سخت فراموش شده من هم سعي مي‌کنم اين موارد را فراموش کنم و ديگر به قضاياي پيش آمده در چند ديدار پاياني فکر نکنم.
90: کي‌روش در آستانه سفر به پرتغال روي خداحافظي رحمتي تاکيد کرد؟
اينکه کارلوس کي‌روش در مورد دروازه‌بان‌هاي تيم‌ملي چه نظري داشته تفاوتي نمي‌کند چون بنده ياد گرفته‌ام هرگاه به تيم‌ملي دعوت شوم تمام تلاشم را براي حضور موفق در تمرينات اين تيم داشته باشم و اگر هم دعوت نشدم براي دروازه‌بان‌هاي تيم‌ملي آرزوي موفقيت کنم.
90: حرف آخر؟
باور کنيد هيچ وقت به ياد ندارم که خواسته باشم به هر قيمتي بازي کنم و در اين راه خيلي از اصول اخلاقي را زير پا بگذارم و خوشحالم که چنين طرز تفکري همراه من بوده تا بدون حب و بعض و فکر خراب در تمرينات حاضر شوم اگر مي‌بينيد در طول اين سال‌ها کمترين فراز و فرود را داشته‌ام. دقيقا به خاطر همين طرز تفکر بوده که هميشه در تمرينات فقط به فکر آمادگي بيشتر بودم و کمتر به مسائل حاشيه‌اي اهميت دادم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها