کد خبر: ۱۴۶۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۱ تير ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی برنا، خیلی از زوج‌های جوان و مستاجر، فصل تابستان را برای اسباب کشی انتخاب می‌کنند. جدا از این اتفاق، دانشجوها هم در این فصل راهی بنگاه‌های مسکن می‌شوند. در کل تابستان فصل جابه‌جایی خانه به دوش‌هاست. دانشجوها و زوج‌های جوان، معمولا دنبال خانه‌های کوچک و جمع و جور با متراژهای پایین هستند و البته میزان رهن و اجاره هم مثل هر مستاجر دیگری برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. در گزارشی کوتاه سراغ از قیمت، امکانات و شرایط ویژه خانه‌های متراژ پایین در نقاط مختلف شهر گرفتیم.

نگاه اول: سوئیت 40 متر است و در صادقیه قرار دارد، زن جوانی که پاسخگوی شماره تماس درج شده در آگهی است در توضیح درباره امکانات خانه تنها می گوید: نورگیر عالی دارد!و بعد درباره قیمت می گوید: مبلغ 5 میلیون تومان ودیعه و 350 هزار تومان مبلغ اجاره بها است. این سوئیت را فقط به خانم‌های مجرد اجاره می دهیم.

نگاه دوم: خانه 24 متری در سه راه آذری؛ پیرزنی درباره شرایط اتاق می‌گوید: حمام و دستشویی با بقیه مشترک بوده و مبلغ ودیعه 7 میلیون تومان و اجاره بها 20 هزار تومان است.

نگاه سوم: آپارتمان در ضلع جنوبی پارک تسلیحات در حوالی منطقه نارمک قرار دارد. مالک می‌گوید: 37 متر است، 2 میلیون ودیعه و ماهی 350 هزار تومان مبلغ اجاره است. آپارتمان در طبقه دوم قرار دارد و اگر دختر یا پسر مجردی بخواهد خانه را اجاره کند باید اول او را از نزدیک ببینم بعد می گویم اجاره می دهم یا نه!

نگاه چهارم: آپارتمانی 37 متری در حوالی دروازه شمیران مورد بعدی است.تکواحدی است.بعد از تماس با شماره درج شده در آگهی مردی که گوشی را برمی دارد درباره آپارتمان می گوید: آسانسور و پارکینگ ندارد، سرویس بهداشتی وکابینت دارد و کفپوش ساختمان هم سرامیک است.

بنا به این گزارش قیمت آپارتمان‌ها و سوئیت های با متراژ پایین تا 40 متر به این شرح است: سوئیت 40 متری در فلکه چهارم تهرانپارس 12 میلیون رهن کامل، سوئیت 40 متری در تهرانپارس 15 میلیون ودیعه و 150 هزار تومان اجاره، سوئیت 40 متری در منطقه نیاوران 2 میلیون ودیعه و 200 هزار تومان اجاره بها، سوئیت‌هایی با متراژهای 25، 30، 35 و 40 متر، مبله در حوالی میدان فردوسی، رهن کامل با مبالغی از 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان، سوئیتی 40 متری در منطقه دربند 5 میلیون تومان ودیعه و 350 هزار تومان اجاره بها، آپارتمانی 30 متری در یوسف آباد 26 میلیون رهن کامل و قابل تبدیل به اجاره، آپارتمان 38 متری در کارگر جنوبی 4 میلیون ودیعه و 350 هزار تومان اجاره، سوئیت 20 متری در خیابان شریعتی 11 میلیون رهن کامل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها