کد خبر: ۱۴۶۰۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۳ تير ۱۳۹۲
رضا نورمحمدي به خاطر تکرار نشدن اتفاقات نيم فصل دوم سال گذشته با انگيزه بيشتري تمرين مي‌کند.
به گزارش 598 به نقل از 90،رضا نورمحمدي به خاطر تکرار نشدن اتفاقات نيم فصل دوم سال گذشته با انگيزه بيشتري تمرين مي‌کند. نورمحمدي ديگر نمي‌خواهد يک خط در ميان روي نيمکت بنشيند و به همين دليل براي جلب رضايت علي دايي در تمرينات از جان مايه مي‌گذارد. نورمحمدي از آن دسته بازيکناني بود که با علي دايي به پرسپوليس آمد و به همين خاطر دايي شناخت خوبي از او دارد. همين مسئله به بازي کردن نورمحمدي کمک مي‌کند. ديروز پيش از ديدار دوستانه پرسپوليس و تراکتورسازي نورمحمدي گفت و گويي با 90 داشت که مي‌خوانيد:
90: تمرينات چطور پيش مي‌رود؟
طبيعي است که فشار در تمرينات زياد است و به خاطر تمرينات بدنسازي واقعا خسته هستيم اما نمي‌توانيم اعتراضي کنيم چون اين تمرينات لازم است. بازي‌هاي تدارکاتي مان که شروع شود از فشارها کمتر مي‌شود.
90: پرسپوليس با توجه به دير اضافه شدن ملي پوشان از تيم‌هاي ديگر عقب نيست؟
فکر نمي‌کنم اينطور باشد. ملي‌پوشان هم در شرايط مسابقه بودند و حالا هم پا به پاي بقيه بچه‌ها تمرين مي‌کنند. ما هيچ مشکلي نداريم و چون ليگ به تاخير افتاد خودمان را آماده مي‌کنيم.
90: تو هم با رفتن رويانيان مخالف بودي؟
بله، اگر رويانيان از پرسپوليس مي‌رفت، آرامش هم از تيم مي‌رفت. اين اتفاق‌ها پيش مي‌آيد اما در اين برهه اصلا صلاح نبود. به هر حال سردار کارهاي زيادي در پرسپوليس کرده و بايد به او بيشتر فرصت داد.
90: به نظر درست بود بعضي از بازيکنان بگويند اگر سردار برود ما هم مي‌رويم؟
(با مکث) شايد در قراردادشان مشکلي پيش مي‌آمد. شايد هم شرط و شروطي داشتند. البته آنها هم به خاطر زحمت‌هاي رويانيان از او حمايت کردند. اگر سردار از پرسپوليس جدا مي‌شد به مشکل بزرگي برمي‌خورديم. خدا را شکر زود اين مسئله جمع و جور شد.
90: پرسپوليس زياد در خط دفاعش تغيير نداشته، اين مسئله به نفع تيم است؟
به غير از ميثم حسيني که به تيم اضافه شد، تغيير ديگري نداشتيم. او هم بازيکن خوبي است. فکر کنم در دفاع مشکلي نداشته باشيم اما در خط هافبک بازيکن مي‌خواهيم.
90: پس فقط در پست هافبک کمبود بازيکن داريد؟
بله، در پست‌هاي ديگر حداقل 2 بازيکن آماده داريم که آماده رقابت با هم هستند.
90: فکر مي‌کني اين فصل هم يک خط در ميان بازي کني؟
پارسال نيم فصل اول شرايط‌مان خوب بود اما در نيم فصل دوم اين اتفاق‌ها افتاد. خدا را شکر علي دايي به نوع تمرينات بازيکنان دقت مي‌کند و کسي را ناديده نمي‌گيرد. اين فصل همه چيز بستگي به آمادگي خودمان دارد.
90: فصل پيش بازي کردنتان به آمادگي‌تان بستگي نداشت؟
بي‌خيال! دوست ندارم دراين مورد حرف بزنم.
90: مشکلت با بنگر هم حل شد؟
من مشکلي با بنگر نداشتم و به خاطر بعضي‌ها پارسال اتفاقاتي افتاد وگرنه الان با هم خوب هستيم و مي‌خواهيم به پرسپوليس کمک کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها