کد خبر: ۱۴۶۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۰۱ تير ۱۳۹۰
كارگاه تخصصي بين‌المللي سه روزه نظام اقتصادي اسلام و پيشگيري از جرائم اقتصادي به همت پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي در تالار معرفت اين پژوهشگاه در قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي، شهريار شجاعي پور مدير كل ارتباطات علمي بين المللي پژوهشگاه اظهار داشت: به همت گروه فقه و حقوق و اداره كل ارتباطات علمي بين‌المللي پژوهشگاه و با همكاري موسسه آموزش‌هاي كوتاه مدت و فرصت‌هاي مطالعاتي جامعة المصطفي العالميه(ص) كارگاه تخصصي بين المللي با موضوع نظام اقتصادي اسلام و پيشگيري از جرائم اقتصادي دوم لغايت چهارم تيرماه طي سه روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: طي اين كارگاه سه روزه اساتيد برجسته ايراني مباحثي را در حوزه علوم اقتصادي پيرامون نظام اقتصادي اسلام و پيشگيري از جرائم اقتصادي را براي هشت تن از متخصصان اقتصاد اسلامي مالزيايي از دانشگاه ارائه خواهند كرد.
مدير كل ارتباطات علمي بين‌المللي پژوهشگاه در خصوص هدف از برگزاري اين كارگاه اظهار داشت: هدف از برگزاري اين كارگاه ارائه تجربيات ارزشمند جمهوري اسلامي ايران به اقتصاد دانان مالزيايي در راستاي استقرار نظام اقتصاد اسلامي و ارائه راهكارهايي براي پيشگيري از جرائم اقتصادي در اين دو كشور اسلامي است .
اين كارگاه سه روزه دوم تا چهارم تير در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 الي 13 و 17 الي 19 در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي قم برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها