کد خبر: ۱۴۵۹۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۳ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: تا قرارداد امضا نکنیم هیچ موضوعی را جدی نمی‌گیریم و تا شنبه وضعیت نکونام مشخص می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حمید زینی‌زاده در مورد مذاکره با جواد نکونام گفت: مذاکرات ما جدی نبوده است تا وقتی قراردادی امضا نکردیم هیچ چیز را جدی نمی‌گیریم. تا شنبه این مسئله مشخص می‌شود.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی افزود: بازیکنان تا شنبه استراحت می‌کنند و پس از آن تمرینات انجام می‌شود چند بازیکن خارجی نیز برای تست به تمرین ما می‌آیند.

زینی‌زاده در مورد اینکه امیرحسین صادقی با استقلال قرارداد بسته و آیا با فرشید طالبی مذاکره خواهد کرد گفت: امیرحسین صادقی مبارک استقلال باشد. ما گزینه‌های مختلفی داریم و فرشید طالبی هم یکی از آنها است و با بازیکنانی که بیرون تیم هستند مذاکره خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از امکانات لازم در تیم استفاده کنیم و تیم را تأمین مالی کنیم. به آینده نگاه کیفی داریم و با این هدف مجید جلالی را انتخاب کردیم.

وی در مورد شرایط سوارز و لوپز گفت: سوارز همراه تیم است. او اولین بازیکن خارجی است که قراردادش را با ما تمدید می‌کند و از شنبه کارش را کنار تیم شروع خواهد کرد. از لوپز نیز شکایت کردیم او با ما قرارداد دو ساله دارد. شنبه برای پیگیری این موضوع وکیل بین‌المللی می‌گیریم. لوپز فصل قبل 50 میلیون جریمه شده است. او دریافت‌های مالی‌اش را به صورت دستی می‌نویسد و حساب ارزی ای به ما معرفی نکرده تا برایش پول بفرستیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد پیراهن شماره 8 و وضعیت کاپیتانی اظهار داشت: پیراهن شماره 8 به کریمی رسیده و کاپیتان نیز در اولین مسابقه مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها