کد خبر: ۱۴۵۸۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۲ تير ۱۳۹۲
علي پروين گفت: در نامه‌اي به عباسي نوشتيم يک سال پرسپوليس را به ما بدهيد اگر پس آن برآمديم که خدا را شکر در غير اين صورت تيم را پس بگيريد.
علي پروين پس از نشست امروز پيشکسوتان پرسپوليس گفت: بالاخره دور هم جمع شدن پيشکسوتان پرسپوليس کار قشنگي است که بايد هر چند مدت يکبار انجام شود. از طرفي من هم شاگردان خودم را مي‌بينم و هم پيشکسوتاني که براي موفقيت پرسپوليس جان کندند.

وي افزود: در راستاي صحبت‌هاي قبلي امروز جلسه‌اي را تشکيل داديم و قرار شد 6 نفر به نمايندگي از پيشکسوتان به ديدار عباسي بروند.

به گزارش فارس، پروين ادامه داد: اين پرسپوليس مال پيشکسوتان است. ما به آقاي عباسي گفتيم يک سال اين تيم را به ما بدهيد اگر از پس آن برآمديم که کار را دنبال مي‌کنيم در غير اين صورت تيم را به خودشان پس مي‌دهيم. ما گفتيم آقايان، خريدار اين تيم هستيم و اولويت اول هم به نظر من همين پيشکسوتان هستند.

وي تاکيد کرد: اگر شد که همه چيز تمام مي‌شود. اگر با اين موضوع مخالفت کردند ما هم مي‌گوييم آقاي عباسي خداحافظ ما را به خير شما را به سلامت و ما ديگر فقط يک هوادار هستيم نه يک کلام زياد و نه يک کلام کم. اين برنامه ما براي آينده است. انشاءالله اين 6 نفر هم که شامل افرادي مانند خورد‌بين، درخشان، انصاريان، آشتياني و جاسميان و اينجانب هستند به ديدار وزير مي‌رويم تا تکليف همه چيز مشخص شود.

پروين همچنين با حمايت از علي دايي نيز خاطرنشان کرد: آقايان بايد بدانند هر کس به دايي بي احترامي کند يعني به پيشکسوتان پرسپوليس بي‌احترامي کرده است. من اميدوارم امسال دايي در عرصه مربي‌گري‌اش موفق باشد تا دل هواداران را شاد کند پس بهتر است برخي‌ها به جاي مصاحبه و ايجاد تنش به تيم دايي آرامش بدهند تا اين بچه هم کارش را انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها