کد خبر: ۱۴۵۶۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۲ تير ۱۳۹۲
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: «می خواهم روزهای خوشی که در استقلال داشتم را تکرار کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علیرضا واحدی نیکبخت درباره پیوستن به استقلال اظهار داشت: «خیلی ها برای بازگشت من به استقلال زحمت کشیدند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. اول از همه باید بگویم که هیچوقت این لطفی که فتح الله زاده و قلعه نویی به من کردند را فراموش نمی کنم. آنها به من اعتماد کرده اند و باید جواب اعتمادشان را بدهم.»

 

وی درباره اینکه برخی هواداران استقلال از بازگشت او ناراحت هستند، ادامه داد: «فکر نمی کنم درباره اکثر هواداران اینطور باشد. شاید آنهایی که ناراحتند هنوز به خاطر جدایی من و رفتنم به پرسپولیس دلگیر هستند. من به آنها حق می دهم اما به من فرصت بدهند تا آن خاطرات را ازذهنشان پاک کنم و خوشحالشان کنم.»

 

نیکبخت افزود: «من سال های خوبی در استقلال داشتم. می خواهم روزهای خوشی که در این تیم داشتم را تکرار کنم. یکی از خاطرات خوبم آن گلی بود که در بازی با الاتحاد زدم و فکر می کنم هنوز هم هواداران استقلال با یادآوری آن گل خوشحال می شوند.»

 

وی تاکید کرد: «در تمام این سال های سختی که داشتم به آن گل فکر می کردم و فیلم آن را می دیدم. خیلی دوست دارم باز هم خاطرات زیبایی را برای استقلال رقم بزنم.»

 

نیکبخت خاطرنشان کرد: «باور کنید یک دنیا انگیزه دارم. در تمام این سال ها که بدشانسی آوردم همیشه با فتح الله زاده در تماس بودم و او به من کمک می کرد. هدف من برگشتن به سطح اول فوتبال ایران است چون سنی ندارم و می توانم باز هم ستاره شوم. می خواهم سال آینده اولین جام جهانی را با تیم ملی تجربه کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها