کد خبر: ۱۴۵۵۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۲ تير ۱۳۹۲
هواداران استقلال هنوز مصاحبه‌های بازیکن جدید این تیم علیه آبی‌ها را از یاد نبرده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، حضور نیکبخت واحدی در استقلال با وجود شدت گرفتن اعتراض هواداران این تیم قطعی شد اما باز هم انتقادها ادامه دارد و به نظر می رسد این بازیکن فصل سختی در پیش داشته باشد

هواداران استقلال برای توجیه انتقاد کن فقط به پرسپولیسی شدن وی اشاره نمی کنند؛ مسئله ای که آنها را آزار می دهد مصاحبه هایی است که علیه استقلال انجام داده و هنوز به یاد دارند.

برخی از گفته های نیکبخت در سالهای قبل به شرح زیر است:

پس از پیوستن به پرسپولیس: هیچ وابستگی به استقلال ندارم! من از کودکی پرسپولیسی بودم!

7سال در تیم استقلال زحمت کشیدم و برای خودم متاسفم که آن زمان چنین کاری را انجام دادم. هواداران پرسپولیس چنین رفتارهای زشتی را هیچ وقت با کسی نداشتند و به من هم همواره لطف دارند اما برای تماشاگران و طرفداران استقلالی که به استادیوم می‌آیند متاسفم. آنها خیلی نمک‌نشناسند.

پس از حضور در دفتر فتح الله زاده و پاسخ به سوال احتمال بازگشت به استقلال: من پرسپولیسی هستم و غیر از موفقیت در پرسپولیس به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

پس از دربی: چیز خاصی از استقلال ندیدم که بتوانم در باره این تیم نظر بدهم. فقط تنها موردی که مشهود بود خوش‌شانسی استقلالی‌ها بود.

پس از دست زدن برای هواداران استقلال در دربی: دست زدن من برای هواداران استقلال به خاطر این بود که با این کار جواب بی لیاقت ها را بدهم! آنها به من بی احترامی کردند اما من برایشان دست زدم. این کار من فقط برای افرادی بود که در داخل ورزشگاه بودند. غیر از این کار دیگری نمی توانستم انجام دهم. امیدوارم با این موارد برخورد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها