کد خبر: ۱۴۵۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۱ تير ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال استقلال همچنان بابت حمایت نشدن استقلال ناراحت است و ابراز امیدواری می‌کند که در دولت جدید مشکلات کاهش یابد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حنیف عمران‌زاده درباره وضعیت استقلال، شرایط خودش، لیگ قهرمانان آسیا و... صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

* ملی‌پوشان استقلال همچنان در تمرینات غایب هستند و استقلال با 7، 8 بازیکن تمرین می‌کند. چرا بی‌نظم تمرین می‌کنید؟

- بی‌نظم تمرین نمی‌کنیم. بازیکنان مرتب در حال تمرین کردن هستند و کارهای تاکتیکی را زیر نظر مربیان انجام می‌دهند. به احتمال زیاد تا چند روز آینده ملی‌پوشانی که در اردوی تیم ملی وجود داشتند به جمع ما اضافه می‌شوند.

 

* به تعویق افتادن آغاز مسابقات لیگ هم به سودتان شد...

- صددرصد این مسئله به سود ما شد چرا که که آن 10 روزی که در ماه گذشته تمرین نکرده بودیم را جبران می‌کنیم.

 

* حنیف عمران‌زاده برای فصل بعد چه برنامه‌ریزی کرده است؟

- هدف من مشخص است و دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم و اگر خدا بخواهد بار دیگر قهرمان لیگ برتر شویم. مسئله مهم برای من این است که قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

 

* فصل گذشته توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نشدی. فکر می‌کنی در فصل آینده بتوانی خودت را به سرمربی پرتغالی تیم ملی تحمیل کنی؟

- شک نکنید همه تلاش را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. چه کسی دوست دارد مسافر جام جهانی 2014 برزیل نباشد؟ الان از بچه‌ای که در خیابان باشد سوال کنید دوست داری به کجا سفر کنی می‌گوید می‌خواهم بروم برزیل! دعوت شدنم به تیم ملی بستگی به خودم دارد که چقدر تلاش کنم. ابتدا دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم تا دل هواداران شاد شود سپس همه تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

 

* نظرت در مورد حریف استقلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا یعنی بوریرام تایلند چیست؟

- این تیم را نمی‌شناسم ولی می‌دانم بازیکنان تایلندی سرعتی هستند. با کادر فنی این تیم را حتما آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم با حمایت هواداران این تیم را در دور رفت شکست دهیم. ضمن اینکه مسئولان نیز باید از نماینده ایران در آسیا حمایت کنند.

 

* تو همیشه به مسئولان بابت حمایت نکردن از استقلال اعتراض داشتی. هنوز هم به این مسئله اعتراض داری؟

- سال گذشته نه پولی گرفتیم و نه پاداش قهرمانی. هنوز طلب فصل گذشته‌ام را نگرفته‌ام ولی در دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شدم و با استقلال تمدید کردم. مسئولان به فتح‌الله‌زاده کمک نکردند و او به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. دولت فعلی که گذشت، دیگر باید به دولت جدید خوشبین باشیم.

 

* اگر طلبت را نگرفتی چطور با استقلال تمدید کردی؟

- به خاطر هواداران، امیر قلعه‌نویی، فتح‌الله‌زاده و مهدی رحمتی. پیشنهادات زیادی داشتم اما با رحمتی مشورت کردم که بار دیگر در استقلال باشم. رحمتی نقش زیادی در تمدید قرارداد من داشت. طلب سال گذشته‌ام را نگرفتم و مشکلی نیز دارم که کادر فنی و علی امیری در جریان هستند؛ در یک کار تجاری هستم و به مشکل خورده‌ام ولی با استقلال تمدید کردم.

 

* مهدی رحتمی مدیربرنامه‌های تو شده است؟

- رحمتی مدیر برنامه من نیست ولی از وی مشورت می‌گیرم. با مهدی صمیمی هستم و درباره مسائل مختلف از او مشورت می‌گیرم.

 

* نظرت در مورد خریدهای جدید استقلال چیست؟

- این نظر کادر فنی بوده و من در حدی نیستم که بتوانم در مورد آن نظری دهم.

 

* بازی والیبالیست‌های ایران مقابل ایتالیا را تماشا کردی؟

- شیر مادر حلال‌شان. دوباره می‌گویم شیر مادر حلال‌شان چون واقعا با غیرت بودند و اگر خوش‌شانس بودند در بازی دوم نیز ایتالیا را شکست می‌دادند. در ست آخر کم مانده بود سکته کنم چون حق ما بود که برنده شویم. با این حال این شکست چیزی از ارزش‌‌های آنها کم نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها