کد خبر: ۱۴۵۴۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۱ تير ۱۳۹۲
تکلیف بازیکن ملی‌پوش ذوب آهن هنوز برای فصل بعد مشخص نیست و این در حالی است که او می‌خواهد از جمع ذوبی‌ها جدا شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محسن مسلمان در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: «فعلا تصمیمی نگرفته‌ام و هنوز وضعیتم مشخص نیست. در حال حاضر دنبال این هستم تا از باشگاه ذوب آهن رضایت‌نامه بگیرم چرا که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. فعلا رضایت‌نامه نگرفته‌ام و دنبال کارهایم هستم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد. تاکنون هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام تا تکلیفم با ذوب آهن مشخص شود.»

 

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی ذوب آهن به این راحتی رضایت‌نامه تو را صادر نکند تاکید کرد: «تلاش می‌کنم رضایت‌‌نامه‌ام را بگیرم و نمی‌دانم در نهایت باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. چند سال از خانواده‌ام دور بودم و الان هم مشکلاتی دارم که می‌خواهم در کنار خانواده باشم. دوست دارم در تهران بازی کنم و امیدوارم باشگاه ذوب آهن در نهایت با من همکاری کند و رضایت‌نامه‌ام را بدهد.»

 

مسلمان در پاسخ به این سوال که قصد حضور در کدام تیم تهرانی را داری اظهار داشت: «قسم می‌خورم با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام چون اول باید رضایت‌نامه را از ذوب آهن بگیرم. اگر رضایت‌نامه‌ام را بگیرم حتی به عنوان بازیکن آزاد هم می‌توانم بعد از پایان فصل نقل و انتقالات به تیم‌های دیگر بروم. اگر هم ذوب آهن رضایت ندهد مجبورم بمانم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها