کد خبر: ۱۴۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۱ تير ۱۳۹۲
از زماني كه سعيد شيريني به‌عنوان سرپرست پرسپوليس انتخاب شد انتقادات شديدي از سوي پيشكسوتان به اين انتخاب صورت گرفت.
به گزارش 598 به نقل از 90،از زماني كه سعيد شيريني به‌عنوان سرپرست پرسپوليس انتخاب شد انتقادات شديدي از سوي پيشكسوتان به اين انتخاب صورت گرفت. ابتدا حرف منتقدان غيرفوتبالي بودن سرپرست باشگاه پرسپوليس بود و آنان اعتقاد داشتند يك فرد فوتبالي و پيشكسوت پرسپوليس بايد روي نيمكت تيم بزرگ پايتخت بنشيند. در همين راستا، شيريني چند بار جواب اين انتقادات را داد و حتي رو در روي قديمي‌ها ايستاد. سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين حرف و حديث‌ها از قدرت در مديريت حرف زد و وظايف سرپرستي را بي‌‌ارتباط با فوتبالي بودن دانست. اين انتقادها حاشيه‌ساز شد و حتي جو تيم‌ را بهم ريخته بود. سال گذشته اتفاقاتي در باشگاه افتاد كه گفته‌ شد منشا اين مشكلات شيريني بود. از جمله اين مسائل مي‌‌توان به اختلاف كريمي با مسئولان تيم اشاره كرد. او سعي داشت ثابت كند مي‌‌تواند كارهاي سرپرستي را به خوبي انجام دهد اما هر چقدر زمان گذشت اشتباهات او هم بيشتر شد. مسئولان باشگاه براي سركار ماندن شيريني توجيه خوبي داشتند كه دليل آنها سرمايه اين سرپرست بود. انتظار مي‌‌رفت او از لحاظ مالي و اداري به پيشرفت كارها كمك كند اما اين اتفاق نيفتاد. از ابتداي سال گذشته شيريني سر هر مسئله‌اي چك كشيد و به پشتوانه شركت هلدينگي كه داشت خيال بازيكنان از بابت نقد شدن اين چك‌ها راحت بود. اما اين چك‌ها پاس نشد تا بازيكنان نارضايتي‌شان را نشان دهند. جواد كاظميان بارها عليه شيريني حرف زد و او را در حد سرپرستي ندانست. از سوي ديگر علي كريمي اصلا رابطه خوبي با او نداشت و بارها آنها با هم قهر كردند كه سردار باعث آشتي‌شان شد. سامان آقا زماني بعد از جدايي در نيم‌فصل هفته‌اي يك بار به دفتر شيريني در چيذرمي رفت و هنوز هم به نتيجه نرسيده است. مهرزاد معدنچي حدود يك ماه است چشم به راه است تا آقاي سرپرست جواب پيامك او را بدهد. محمد قاضي هم مي‌‌‌خواهد به زودي مانند كاظميان و كريمي چك او را در اختيار روزنامه‌ها قرار دهد.
در تازه‌ترين اظهارات بازيكنان ضد شيريني عادل كلاه‌كج اعلام كرده كه وقتي با پرسپوليس تسويه كند يك نفر را حسابي از خجالت خود در مي‌‌آورد. اشاره او به شيريني بود كه البته اسمي از وي نياورده اما كدهايي كه داد مربوط به او مي‌‌شد.
ديروز خبر ديگري هم در مورد او رسيد. اينكه احتمالا كار پيام صادقيان هم با شكايت ذوب‌آهن به كميته انضباطي مي‌‌كشد و اين شيريني بوده كه به باشگاه اعلام كرده او مشكلي ندارد. در اين شرايط بايد ديد افشاگري‌ها عليه او ادامه مي‌‌يابد يا نه؛ كسي كه البته حاميان قدرتمندي در پرسپوليس دارد كه به‌رغم آمدن دايي، باعث بقاي وي شده‌اند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها