کد خبر: ۱۴۵۳۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۱ تير ۱۳۹۲
کارلوس کي روش طبق بندي از قرارداد خود با فدراسيون مبلغ قابل توجهي از پاداش تيم ملي را هم دريافت خواهد کرد.

روزنامه تماشا -  «پولي که فيفا در نظر دارد، مبلغي را به کي روش اختصاص داديم که حالا بعدا در مورد درصد آن صحبت مي کنم.» اين صحبت هاي علي کفاشيان با خبرگزاري فارس است.

درست بعد از اينکه اعلام کردند مرحله اول پاداش کي روش پرداخت شد. رييس فدراسيون فوتبال پس از اينکه از وزارت ورزش براي پرداخت قسمتي از پاداش کي روش کمک گرفت اين مصاحبه را انجام داد. حالا شنيده مي شود درصدي که کفاشيان از فاش کردنش طفره رفت 10 درصد کل پاداش ايران براي صعود به جام جهاني است. گفته مي شود کارلوس کي روش طبق بندي از قرارداد خود با فدراسيون مبلغ قابل توجهي از پاداش تيم ملي را هم دريافت خواهد کرد.

فدراسيون جهاني فوتبال براي صعود در هر کدام از مراحل جام جهاني مبلغي را در نظر مي گيرد. يعني تيمي که از مرحله اول مقدماتي به مرحله دوم صعودکند درآمدي دارد و تيمي که به مرحله نهايي جام جهاني در برزيل برسد هم درآمدي جداگانه دارد. در مسابقات جام جهاني هم اوضاع به همين منوال است و صعود از مرحله گروهي درآمدي براي هر کشوري دارد. اين طور که شنيده مي شود درآمد فدراسيون فوتبال از حضور در مرحله نهايي جام جهاني حدود 8 ميليون پوند است.

پولي که بعد از مسابقات جام جهاني پرداخت خواهد شد و 10 درصد آن يعني 800 هزار پوند به کارلوس کي روش مي رسد. پوند به قيمت امروز بازار آزاد 5100 تومان است و رقم پاداش کي روش به 4.080.000.000 تومان مي رسد. اين البته تنها پاداش صعود براي کي روش نيست. او طبق قراردادش مقداري پاداش نقد براي صعود دريافت کرده و باقي را هم در آينده مي گيرد.

پرداخت پاداش کي روش البته يکي از معضلات فدراسيون فوتبال در چند وقت اخير بوده، تا حدي که کفاشيان بعد از صعود تيم ملي اعلام کرد که براي ادامه قرارداد بايد با کي روش به توافق برسند.

اينطور که به نظر مي رسد فدراسيون فوتبال مشکلات مالي بزرگي دارد و فقط توانايي پرداخت قرارداد کي روش به صورت 3 ماه يک بار را دارد. صعود تيم ملي به جام جهاني به صورت خودکار مبلغي به قرارداد او اضافه کرد که شنيده مي شود فدراسيون با کمک وزارت ورزش آن را پرداخت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها