کد خبر: ۱۴۵۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۱ تير ۱۳۹۲
اگر عابدینی به جای من بیاید قبول دارم. ما می‌توانیم با هم کار کنیم. ایشان می‌تواند در بخش توسعه باشگاه کار کند و من هم به کارهای اقتصادی می‌پردازم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل  -  محمد رويانيان مدیرعامل پرسپولیس دل مشغولی بزرگی دارد؛ بحث تغییرات در پرسپولیس . اگرچه او با نهایت توان درحال انجام کارهایی است که هزینه این کار را بالا ببرد .
 : رویانیات که امروز برای عقد تفاهم امه با وزارت فناوری و ازتباطات و استفاده از ظرفیت باشگاه پیام به این وزارتخانه رفته بود ، در این باره گفت : بر اساس اين تفاهم نامه اجازه بهره برداري از باشگاه پيام را به مدت سه سال در اختيار گرفتيم. قرار است تيم هاي پايه ، جذب بازيكنان جوان و اداره مدارس فوتبال اين باشگاه بر عهده ما باشد و مركز علمي كاربردي پرسپوليس نيز در اين باشگاه مستقر مي شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با مطرح شدن موضوع بركناري از باشگاه پرسپوليس انگيزه خود را از دست نمي دهيد؟ گفت: هر كس بايد تكليف خود را به عنوان يك سرباز تا آخرين لحظه انجام دهد. حتي اگر من را بركنار كنند مي خواهم برنامه هايم ادامه پيدا كند و از وزارت هم مي خواهم كسي را به جاي من منصوب كند كه اين برنامه ها را عملي كند.

تشکر از مطبوعات ورزشی

در ادامه خبرنگار دیگری به صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر این که سجادی، مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب می‌کند و همچنین صحبت‌های ضد و نقیض باران چشمه مبنی بر ادامه فعالیت رویانیان پرسید که وی پاسخ داد: فکر می‌کنم که اشکال اصلی کار از من است. وزیر ورزش و ستاد کل نیروهای مسلح و آقای باران چشمه از دست من اسیر شده‌اند. امیدوارم که من بروم و آنها راحت شوند. من باید از رسانه‌های ورزشی تشکری داشته باشم. به هر حال من در حوزه های مختلفی همچون اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی با مطبوعات همکاری داشته‌ام اما اخیرا متوجه شده ام که مطبوعات ورزشی بسیار هوشمند و هدفمند کار می‌کند. آنها نقد به موقع انجام می‌دهند و البته پشت سر هم شما را زیر سوال می‌برند. با این حال همیشه از شفاف سازی و تقویت ورزش چشم پوشی نکردند. به هر حال اگر اشکالی بوده است، از جانب من است.

فکر نکنم عابدینی بیاید
 وي پيرامون اظهارات روز گذشته امير عابديني مبني بر اينكه اگر مديرعامل پرسپوليس شود از رويانيان بهره خواهد برد، گفت: عابديني را به عنوان مديرعامل پرسپوليس قبول دارم و اگر او را به اين سمت منصوب كنند حتما در كنارش كار خواهم كرد. البته فكر نمي كنم اين اتفاق بيفتد اما اگر بشود مديريت فوتبالي با عابديني و كارهاي اقتصادي باشگاه با من.من را كيش كرده اند اما هنوز مات نشده ام. سوال من از مسئولان اين است كه چرا پرسپوليس كه در آرامش كادر فني و بازيكنان خود را انتخاب كرده است دچار اين مشكلات مي شود اما هيچكس كاري با استقلال و سپاهان ندارد؟

باشگاه را بدهید به خودمان
 وي پيرامون مسئله واگذاري باشگاه پرسپوليس گفت: پيشنهاد ما اين است كه بخشي از مالكيت باشگاه را به شركت پيشكسوتان هبه كنند و قسمت ديگر به بخش خصوصي و هواداران واگذار شود. پيشكسوتان بايد در مديريت فوتبالي باشگاه سهم داشته باشند نه در مديريت اقتصادي، زيرا توانايي اين كار را ندارند. تلفيق پيشكسوتان، هواداران و بخش خصوصي تنها راه درست واگذاري پرسپوليس است.  بارها در اين باره حرف زده ايم اما كسي گوش نمي كند. با اجراي اين طرح اتفاق بزرگي در فوتبال ايران رخ مي دهد.

 وي درباره برخي مصاحبه هاي جنجالي محمد جعفر كامبوزيا درباره پرسپوليس گفت: از وي درخواست مي كنم كه اگر عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس است براي باشگاه حاشيه درست نكند اما اگر نيست ما را ببخشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها