کد خبر: ۱۴۵۱۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۱۰ تير ۱۳۹۲
شماره 8 استقلال می گوید که در مدت اخیر هیچ تماسی از طرف مسئولان نداشته و با کسی در مورد جلسه یک شنبه شب حرف نزده.

جام ورزشي؛ مجتبي جباری می گوید فعلا وقتش پر است و درمورد استقلال اظهارنظر نمی کند: «اصلا کسی با من تماس نگرفته، لابد خودشان با خودشان حرف زده اند.»


این اولین واکنش مجتبی جباری در مورد جلسه شنبه شب است. طبق ادعای مسئولان استقلال قرار بود مجتبی جباری شنبه شب به باشگاه استقلال برود و در مورد مشکلش با علی فتح الله زاده صحبت کند.


شماره 8 به این جلسه نرفت و علی فتح الله زاده درمصاحبه اي گفت: «من خودم رامکلف می دانم با جباری قرارداد نبندم.» مدیرعامل استقلال البته هفته قبل هم حرف هایی مشابه همین را زده بود.


موضع گیری ها علیه جباری از مصاحبه اش شروع شد. او بعد از بازی تیم ملی در مورد استقلال گفت: «شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است. تیمی که قهرمان شده است و در جام باشگاه های آسیا نتیجه ای به این خوبی  گرفته است هنوز پاداش هایش را که نگرفته که هیچ، قراردادهای بازیکنان هم تسویه نشده و البته بدون مربی در حال تمرین است.»


مجتبی جباری از آن مصاحبه تا امروز سکوت کرده و هیچ حرفی نمی زند. باشگاه استقلال البته علیه اش بیانه صادر کرد و مسئولان باشگاه یکی یکی گفتند که او را نمی خواهند. جباری در این مورد می گوید: «من از آن روز هیچ حرفی نزدم اما مردم باید بدانند که جباری عصبانی است از این بیانیه اما از آن روز تا الان هیچ چیز تغییر نکرده همه چیز در باشگاه همان شکلی است که قبلا بود.»


در چند روز اخیر مسئولان استقلال از بهبود شرایط و روابطشان را جباری خبر داده اند: «هیچ کس با من حرف نزده. اصلا معلوم نیست دارند با چه کسی از طرف من حرف می زنند؟ فکر کنم خودشان با خودشان حرف می زنند.»


شماره 8 اصلا دوست ندارد در مورد صحبت های فتح الله زاده و مسئولان استقلال موضع گیری کند و وقتی صحبت های مدیرعامل استقلال را می شنود در مورد ماندن یا نماندن می گوید: «من به این چیزها فکر نمی کنم این روزها خیلی درگیر کارهای رستورانم هستم که همسرم زحمت طراحی ش رو می کشه. این کارها وقت زیادی رو توی روز از من می گیره و نمی توانم به چیزهای دیگر فکرکنم.»


و پیشنهادهایی که از تیم های دیگر دارد: «من دو پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و یک پیشنهاد از تیم های خارجی مشغول بررسی آنها هستم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها