کد خبر: ۱۴۴۹۸۱
زمان انتشار: ۰۴:۰۶     ۱۱ تير ۱۳۹۲
هافبک پرسپوليس اعتقاد دارد که تيم امسال بهترين تيم60سال اخير اين باشگاه است.علي عسگردرباره جلسه‌اش با سعيد شيريني اظهار داشت: براي ادامه همکاري با پرسپوليس جلسه‌اي با آقاي شيريني برگزار کردم. مشکل خاصي نيست و فقط اين موضوع را يادآور شوم که هيچ‌وقت با پرسپوليس مشکل مالي نداشتم.

وي ضمن اشاره به اين موضوع که پرسپوليس اين فصل توانايي کسب هر 2 جام ليگ و جام حذفي را دارد، تصريح کرد: تمام بازيکنان با آمادگي صددرصد در تمرين حاضر مي‌شوند تا بتوانيم ناکامي‌هاي گذشته را جبران کنيم.

هافبک پرسپوليس درباره تجربه حضور در راه‌آهن گفت: نمي‌خواهم زياد در اين مورد صحبت کنم اما جدايي از پرسپوليس براي من بسيار سخت بود. با اين حال حضور در راه‌آهن تجربيات خوب و جديدي براي من داشت که تاثيرگذار خواهد بود.

علي عسگر در مورد حضور بازيکنان جوان در پرسپوليس تاکيد کرد: وقتي تمرين را مي‌ديدم، متوجه شدم 5،6 بازيکن از تيم اميدي که سرمربي آن عليرضا منصوريان بود در پرسپوليس حضور دارند که اين مسئله بسيار ارزشمندي است، در کنار اين بازيکنان حضور باتجربه‌ها هم مي‌تواند به تيم کمک کند. اگر بتوانيم بازيکن ديگري جذب کنيم در وسط زمين هم مشکلي نخواهيم داشت.

وي ادامه داد: امسال جنس تيم پرسپوليس جور است. به نظر من اين تيم، بهترين تيم 60 سال اخير پرسپوليس است. مطمئن باشيد تيم هاي ديگر آرزوي داشتن بازيکنان نيمکت نشين ما را دارند.

هافبک پرسپوليس با اشاره به اين موضوع که ترافيک در پست‌هاي کناري اين تيم وجود دارد، تاکيد کرد: اين شرايط باعث مي‌شود رقابت سالمي بين بازيکنان صورت بگيرد و البته کار هم مشکل شود.

علي عسگر در پاسخ به اين سوال که « آيا قرار است اين فصل هم شماره 7 پرسپوليس را به تن کند» ؟ گفت: همينطور است، به اين مسئله که مي‌گويند شماره 7 پرسپوليس نحس است هيچ اعتقادي ندارم.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها