کد خبر: ۱۴۴۵۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۹ تير ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: «جباري دلسوز استقلال است و به او حق مي‌‌‌دهم كه مشكلات را بازگو كند. البته به فتح الله زاده هم حق مي‌‌‌دهيم كه به فكر ايجاد نظم در تيم باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ خيلي دير به اردوي تيم‌ملي دعوت شد ولي خيلي زود توانست خود را در برنامه‌هاي تاكتيكي كي‌روش جا بيندازد و به مهره اصلي تيم‌ملي تبديل شود. اميرحسين صادقي را مي‌‌گوييم كه از صحبت‌هايش مشخص است خودش هم فكر نمي‌‌كرد كه بتواند فيكس تيم‌ملي شود ولي حالا به حضور در جام‌جهاني اميد زيادي دارد. مدافع ملي‌پوشان استقلال در مورد وضعيت خود و بازي‌هاي تيم‌ملي صحبت‌هايي انجام داد كه در زير پيش روي شماست.


* قراردادت را با استقلال تمديد مي‌‌كني؟
- دوست دارم بمانم. منتظرم تا امروز به ديدار فتح الله زاده بروم و در مورد تمديد قرارداد مذاكره‌اي داشته باشيم.


* حتما تو هم مي‌‌خواهي بگويي كه اولويتت استقلال است؟
- من فقط در حرف اين را نمي‌‌گويم و در عمل هم ثابت خواهم كرد. من پيشنهادهاي چشمگيري دارم. هم از ليگ ايران و هم از ليگ‌هاي خارجي اما فعلا با هيچ تيمي وارد مذاكره نشدم تا ببينم تكليفم با استقلال به كجا كشيده مي‌‌شود.


* از كدام تيم‌ خارجي پيشنهاد داري؟
- من از ليگ امارات پيشنهاد داشتم ولي ديگر نمي‌‌خواهم نام اين كشور را به زبان بياورم. اتفاقا پيشنهاد بسيار بالايي هم به من داده شد ولي نمي‌‌خواهم در ليگي كه نام جعلي دارد بازي كنم.


* چطور شد كه ناگهان به تيم‌ملي دعوت شدي و در تركيب اصلي هم قرار گرفتي؟
- طي سال‌هاي گذشته نمي‌‌دانم چه مشكلي وجود داشت كه ملي‌پوش مي‌‌شدم ولي خيلي زود از جمع نفرات خط مي‌‌خوردم. به نظرم كي‌روش ريسك بزرگي كرد كه من را پس از 6 سال در تركيب ثابت تيم‌ملي قرار داد. حالا هم خوشحالم كه توانستيم به كمك تمام بازيكنان بهترين خط دفاعي را در رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني داشته باشيم و اين امر حاصل تفكرات خوب و حرفه‌اي كي‌روش بود.


* به نظرت استقلال دير كار خود را شروع نكرده و فرصت را از دست نداده است؟
- نه، استقلال مربي بزرگي دارد كه هنرش انجام كارهاي سخت است. با تعويق ليگ فرصت خوبي بدست آمد تا استقلال همه به آماده‌سازي خود بپردازد.


* به نظرت استقلال توانسته در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف را برطرف كند؟
- استقلال بازيكنان خوبي گرفته كه به طور قطع در برنامه‌هاي تاكتيكي قلعه‌نويي جاي خواهند داشت. از سوي ديگر ملي‌پوشان هم بايد حفظ شوند زيرا اين بازيكنان بودند كه استقلال را قهرمان كردند و به جمع 8 تيم برتر آسيا رساندند.


* اما حالا حرف بر سر جدايي نكونام و جباري است؟
- من كلي مي‌‌گويم و اميدوارم مسئولان هم به اين موضوع توجه داشته باشند كه حفظ ملي‌پوشان اهميت بسيار زيادي دارد. البته اميدوارم مشكلات‌ مالي سال گذشته را هم نداشته باشيم. من در اردوي تيم‌ملي بارها از وزير ورزش خواستم مشكل استقلال را حل كند زيرا اگر اين تيم به موفقيت برسد، افتخار بزرگي در‌ آسيا براي ايران كسب مي‌‌شود.


* حالا با صحبت‌هاي جباري موافق هستي يا مخالف؟
- من در جايگاهي نيستم كه بخواهم در اين مورد حرفي بزنم. جباري دلسوز استقلال است و به او حق مي‌‌‌دهم كه مشكلات را بازگو كند. البته به فتح الله زاده هم حق مي‌‌‌دهيم كه به فكر ايجاد نظم در تيم باشد.


* صدور بيانيه عليه مجتبي كار درستي بود؟
- من در امور مديريتي دخالت نمي‌‌كنم و حرفي هم در اين مورد نخواهم زد.


* در مصاحبه‌اي گفته بودي طلب چنداني از استقلال نداري؟
- من بعد از ديدار مقابل كره اولين مصاحبه‌اي است كه انجام مي‌‌دهم و نمي‌‌دانم چرا عده‌اي همچنان به دنبال حاشيه‌سازي براي من هستند. من از استقلال طلب زيادي دارم. مبلغي بالاي 200 ميليون تومان ولي شرايط اين تيم را هم درك مي‌‌كنم. فصل پيش فقط 40 تا 50 درصد قرار دادم را گرفتم ولي وقتي پولي نيست مسئولان هم بي‌‌تقصير هستند و نمي‌‌شود با آنها دعوا كرد.


* به نظرات اگر تيم‌ملي به جام‌جهاني نمي‌‌رفت چه مي‌‌شد؟
- ضربه زيادي به فوتبال ما مي‌‌خورد. باور كنيد ما و بسياري از جوانان تيم‌‌ملي نسل سوخته اين فوتبال مي‌‌شديم و مشخص نبود چه سرنوشت ورزشي براي ما رقم مي‌‌خورد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها