کد خبر: ۱۴۴۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۹ تير ۱۳۹۲
امیر قلعه نویی و جواد نکونام به خاطر اختلاف سلیقه های شان با هم به بن بست رسیده اند. جلسه ای که امروز میان این دو برگزار خواهد شد شاید منتج به برطرف شدن کدورت ها شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امروز روز مهمی برای استقلالی ها است. روزی که مشخص خواهد شد جواد نکونام در این تیم می ماند و فلانی ها را تحمل می کند یا اینکه از این تیم جدا می شود.


قراراست امروز جلسه ای میان امیر قلعه نویی و جوادنکونام برگزار بشود. جلسه ای که شاید علی فتح الله زاده هم در آن حضور داشته باشد. قراراست قلعه نویی و نکونام تمام حرف ها را با هم بزنند تا شاید کدورت ها از میان برود.


اگر نتیجه این نشست مثبت باشد نکونام همین روزها به دفتر فتح الله زاده می رود و با او به توافق مالی خواهد رسید. زمان برگزاری این جلسه مشخص نیست. مکانش هم هنوز فاش نشده است اما می گویند حوالی عصر در خانه امیر قلعه نویی خبرهایی خواهد بود.

 

در اين جلسه دو طرف با برگ برنده شركت خواهند كرد. از يك طرف قلعه نويي كه جايگزيني به نام آندو را پشت درب باشگاه نگه داشته است و در سوي ديگر نكونام كه با پيشنهاد دست به نقد تراكتورسازي پاي ميز مذاكره مي نشيند.


آیا خروجی این نشست مانند نشستی که قبل از شروع نیم فصل میان امیر و فرهاد برگزار شد مثبت خواهد بود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها