کد خبر: ۱۴۴۲۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۸ تير ۱۳۹۲
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه ما باید به دولت روحانی کمک کنیم هر چند وی برای باز کردن قفل مشکلات کلیدی نیز همراه خود دارد، گفت: فتنه‌گران با نتیجه انتخابات ۹۲ رسوا شدند.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه آقای روحانی در حال حاضر در جامعه روحانیت عضویت دارد اما از انتخابات دور دوم احمدی‌نژاد وی به جامعه روحانیت رفت و آمد نمی‌کند، اظهار داشت: او در زمان تبلیغات ریاست جمهوری در بین جامعه وعاظ و خراسانی‌های مقیم مرکز خود را عضو جامعه روحانیت معرفی کرد.

شجونی با اشاره به اظهارات عارف مبنی بر اینکه حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست، تصریح کرد: ما باید به دولت آقای روحانی کمک کنیم هر چند وی برای باز کردن قفل مشکلات کلیدی نیز همراه خود دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره شعار اعتدال روحانی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگان در ملاقاتی به آقای روحانی گفته بود که اعتدال شعار خوبی است اما در برخی موارد معنا ندارد چرا که قرآن می‌گوید در برابر برخی باید غلیظ بود از این رو نمی‌توان همه جا رویکرد اعتدال داشت هر چند ما معتقد به تندروی هم نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه کسی که به ولایت فقیه التزام داشته باشد، تندرو نیست، یادآور شد: فتنه‌گران با نتیجه انتخابات 92 رسوا شدند چرا که وقتی نظام از 260 هزار رای حسن روحانی امانت‌داری کرد تقلب 11 میلیونی یک دروغ بود اما چون سران فتنه کینه داشته و برای این کار ماموریت داشتند آن را مطرح کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها