کد خبر: ۱۴۴۲۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۸ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: از شکست مقابل روسیه عصبانی هستم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، ایرج مظفری، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امروز را از دست دادیم، اما ما بهتر از بازی روز گذشته مقابل فنلاند عمل کردیم.

وی ادامه داد:‌ من فقط کمی عصبانی هستم چرا که بازیکنان من از نام بزرگ روسیه به عنوان یک قدرت بزرگ والیبال ترسیده بودند. فکر می‌کنم تیم‌های ایران، چین و روسیه از شانس‌های حضور در مرحله مرحله نیمه نهایی باشد.

محمد جواد معنوی‌نژاد، کاپیتان ایران  نیز گفت: این بازی تجربه خوبی برای ما بود چرا که ممکن نیست هر روز بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. به عنوان یک ایرانی آماده نبرد در بازی‌های بعدی هستیم.

آلکساندر کاریکوف، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان روسیه درباره پیروزی مقابل ایران گفت:‌ ما امروز 3 بر صفر برنده شدیم و کسی نمی‌داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. در این رده سنی شما می‌توانید هر لحظه سقوط کنید چرا که پسران روانشناسی قوی ندارند. ما بازی بسیار خوبی برگزار کردیم. ایران یک تیم خوب با بسیاری از بازیکنان با آینده خوب است.

ویکتور پولتائف، کاپیتان روسیه نیز گفت: این یک بازی سنگین برای ما بود. ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما ما راه موفقیت را پیدا کرده‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها