کد خبر: ۱۴۴۲۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۸ تير ۱۳۹۲
معتبرترين روزنامه ورزشي ايتاليا در گزارشي شکست تيم ملي واليبال اين کشور برابر ايران را تاريخي عنوان کرد و آن را درسي از خوليو ولاسکو سرمربي اسبق خود دانست.

گازتا دلو اسپورت در گزارش خود به پنج برد و يک شکست قبلي ايتاليايي‌ها اشاره کرد و نوشت: بعد از نتايجي که ايتاليا در هفته‌هاي قبل داشت شکست برابر ايران يک توقف بد نتيجه محسوب مي‌شود.

گازتا دلو اسپورت با تاکيد بر اين که مربي سابق ما (ولاسکو) در خانه ايتاليايي خود معتبرترين برد تاريخ واليبال ايران را کسب کرده است، به انتقاد از لاجوردي پوشان پرداخت و افزود: چرا پس از کسب 4 امتياز در خانه روسيه، قهرمان المپيک لندن ناگهان همه چيز دشوار مي‌شود؟

اين گزارش به حضور ايرانيان در سالن مسابقه هم نگاه ويژه‌اي داشته است: " چرا سالن پالا کاسا مودنا پر نشد؟ ايراني‌ها از سراسر ايتاليا خود را به اين سالن رساندند. تنها 80 نفر از تورين آمدند. از ميلان هم ايراني‌ها با اتوبوس خود را به مودنا رساندند. صداي تشويق‌هاي فارسي آنها کر کننده بود و اگر آنها هزاران نفر بودند چه اتفاقي براي ايتاليا مي‌افتاد.

روزنامه معتبر ايتاليايي در ادامه گزاش ويژه خود عملکرد محمد موسوي را به عنوان بهترين مدافع ليگ جهاني ستود و از امير غفور و رحمان داودي هم تعريف و تمجيد کرد. گازتا دلو اسپورت همچنين تاکيد کرد ايتاليايي‌ها در شروع ديدار ترسو بودند و اين موضوع در دو ست ابتدايي مشهود بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها