کد خبر: ۱۴۴۱۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۸ تير ۱۳۹۲
هنوز عکس های او در حال بوسیدن پیراهن سرخ پرسپولیس از یاد نرفته. محمد قاضی اولین خرید فصل پرسپولیس کهکشانی رویانیان بود که روی جلد روزنامه ها رفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سرش را انداخته پایین و تمرین می کند. هر از چند وقتی هم دستی برای هوادارانی تکان می دهد که دارند برایش سنگ تمام می گذارند. لیدرها هم هوایش را در این چند روز خوب داشتند. اوضاع برای محمد قاضی دارد خوب پیش می رود.


هنوز عکس های او در حال بوسیدن پیراهن سرخ پرسپولیس از یاد نرفته. محمد قاضی اولین خرید فصل پرسپولیس کهکشانی رویانیان بود که روی جلد روزنامه ها رفت. سابقه قابل قبولش در فولاد و ذوب آهن برای هواداران پرسپولیس امدوار کننده بود. قاضی می خواست نوک پیکان تیمی باشد که قرار بود معادلات فوتبال ایران را تغییر دهد. با این همه پرسپولیس کریم انصاری فرد را با یک رقم نجومی آورد و قاضی از ویترین بیرون آمد. برای پرسپولیس زود گل زد اما مصدومیت کامل عقبش انداخت. در ادامه فصل از او فروغی دیده نشد.


حالا او در استقلال است. پخته تر از سال قبل و کمتر روی جلد روزنامه ها. کمتر حرف می زند. می داند که احتمالا آرش افشین هم خواهد آمد و می داند که در خط حمله استقلال گل هندوانه مال کاپیتان فرهاد است. با این همه تمرین می کند و تمرین می کند. زیاد. با انگیزه. خستگی ناپذیر. محمد قاضی دارد خودش را برای فصل متفاوتی آماده می کند. او که با ذوب آهن تجارب آسیایی خوبی دارد می خواهد از این مزیت استفاده و برند خودش را دوباره زنده کند.


اینکه در پلان تهاجمی استقلال او قرار است روی نیمکت باشد یا در ترکیب اصلی هنوز معلوم نیست. امیر از مهاجمان فیزیکی و سرزن خوشش می آید اما دورنمای قاضی تبدیل شدن به فرزاد حاتمی نیست. او می تواند عنایتی جدیدی برای تیم خودش باشد.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها