کد خبر: ۱۴۴۱۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۸ تير ۱۳۹۲
مهاجم صباي قم اصلي‌ترين آلترناتيو افشين است و اگر اين مهاجم تصميم گرفت راهي سپاهان شود، استقلالي‌ها بلافاصله با وي قرارداد امضا مي‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ هواداران استقلال هنوز هم علاقه ويژه‌اي به رضا عنايتي دارند و با وجود اينکه چند سالي است در جمع آبي‌پوشان حضور ندارد شعار رضاي آقاي گل همچنان روي سکوهاي آبي شنيده مي‌شود. اما مثل اينکه قرار است شرايط به شکلي رقم بخورد که مهاجم محبوب هواداران استقلال دوباره به جمع شاگردان قلعه‌نويي اضافه شود.


در اين خصوص گفته مي‌شود با وجود قرارداد اين مهاجم با صباي قم، بندي در قرارداد او وجود دارد که در صورت داشتن پيشنهاد از استقلال بتواند قراردادش را فسخ کند و بدون اين که ضرر و زياني بدهد به جمع آبي‌پوشان اضافه شود.


طي روزهاي گذشته معاون استقلال يک‌بار با عنايتي تماس گرفت و به او پيشنهاد داد که به جمع آبي‌پوشان برگردد ولي مذاکره استقلالي‌ها با قاضي و افشين و احتمال ماندن حاتمي در آن زمان سبب شد تا رضا جواب منفي به معاون باشگاه بدهد اما حالا حاتمي از جمع استقلالي‌ها جدا شده و افشين هم به سپاهان نزديك تر است تا استقلال.


اين موضوع سبب شد تا سرمربي آبي‌پوشان تماسي با عنايتي داشته باشد و شخصا به او پيشنهاد بدهد که قراردادش را با صبا فسخ کند و به استقلال بيايد. اين مهاجم هم ضمن ابراز تمايل براي حضور در جمع آبي‌پوشان به اين نکته اشاره کرده که بايد مشخص شود در اين تيم چه جايگاهي خواهد داشت و قلعه‌نويي از او چه خواسته‌اي دارد.


از همين رو ادامه صحبت‌ها به مذاکرات رو در رو موکول شد. البته مديرعامل صباي قم گفته که عنايتي را به استقلال نمي‌دهد ولي رضا به قلعه‌نويي گفته که مشکلي براي جدا شدن از اين تيم ندارد. در همين خصوص گفته مي‌شود عنايتي اصلي‌ترين آلترناتيو افشين است و اگر اين مهاجم تصميم گرفت راهي سپاهان شود، استقلالي‌ها بلافاصله با رضاي آقاي گل قرارداد امضا مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها