کد خبر: ۱۴۳۷۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۶ تير ۱۳۹۲
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: «استقلال به خاطر اینکه درگیر رقابت‌های آسیایی بود دیرتر بازی‌هایش به پایان رسید.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمدمهدی نظری در حاشیه تمرین روز چهارشنبه استقلال اظهار داشت: «خدا را شکر تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و منتظریم که سایر بازیکنان هم به تمرینات اضافه شوند تا با ترکیبی کامل مراحل آماده‌سازی را دنبال کنیم. در آینده هم فکر می‌کنم آرش افشین به جمع ما اضافه شود که با حضور او خط حمله ما قوی‌تر می‌شود.»


مهاجم جدید استقلال در پاسخ به این پرسش که "فکر نمی‌کنی با حضور مهاجمان پرتعداد از جمله آرش افشین در تیم استقلال به تو بازی نرسد؟"، گفت: «خیر. اینها دوستان من هستند و از بازی کنار آنها استقبال هم می‌کنم. بین ما قطعا رفاقت وجود خواهد داشت و به بازی در کنار هر کدام از آنها افتخار می‌کنم. همیشه می‌گویم روزی دست خداست و من تلاشم را انجام می‌دهم تا دل هواداران را شاد کنم.»


وی در مورد اینکه قلعه‌نویی هم به او اعتقاد دارد گفت: «بله. او از نیم‌فصل گذشته مرا می‌خواست. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و دوست دارم زیر نظر او کار کنم. در این فصل گزینه‌های دیگری هم داشتم اما قلبا می‌گویم که به خاطر تماشاگران گزینه اولم استقلال بود.»


نظری در مورد اینکه فکر نمی‌کند عدم حضور تمام بازیکنان استقلال در تمرین مشکل‌ساز شود، عنوان کرد: «یک ماه دیگر به آغاز بازی‌ها مانده است. استقلال به خاطر اینکه درگیر رقابت‌های آسیایی بود دیرتر بازی‌هایش به پایان رسید و 6، 7 نفر از بازیکنان تیم هم در تیم ملی حضور داشتند که نیاز به استراحت بیشتری دارند. فعلا با همین تعداد بازیکنانی که در تمرینات هستند کار را دنبال می‌کنیم تا سایر بازیکنان هم به جمع ما اضافه شوند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها