کد خبر: ۱۴۳۷۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۶ تير ۱۳۹۲
شماره 8 جنجالي استقلال در جمع هاي خصوصي گفته كه حاضر نيست مسئولان استقلال را به خاطر آن بيانيه تند ببخشد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شايد بسياري تصور داشته باشند که اختلاف مجتبي جباري و فتح‌اله‌زاده همانند سال‌هاي گذشته خيلي زود برطرف شود تا شماره 8 آبي‌پوشان همچنان در اين تيم بماند، اما پس از جلسه مجتبي با فتح الله زاده اتفاقاتي رخ داد که شايد امسال جرياني برخلاف سال‌هاي گذشته رقم بخورد.


گفته مي‌شود بيانيه‌اي که از سوي مسئولان استقلال روي سايت اين باشگاه قرار گرفت آنقدر جباري را عصباني کرده که اين بازيکن در جمعي خصوصي گفته که اگر يک درصد هم در ذهن داشته تا با مسئولان باشگاه آشتي کند ديگر به چنين موضوعي فکر هم نمي‌کند. دايي مجتبي هم همين گفته‌هاي هافبک آبي‌پوشان را در صفحات اجتماعي منتشر کرد تا هواداران استقلال بدانند چطور اين بازيکن از جمع آبي‌پوشان دور شده است.


البته در اين ميان قلعه‌نويي در تلاش است تا به نوعي اوضاع را مساعد کند و شايد همانند فصل گذشته که پا پيش گذاشت و مجتبي را با حاجي آشتي داد، اين فصل هم همين کار را تکرار کند، اما گفته مي‌شود جباري از بيانيه صادر شده آنقدر ناراحت است که قلعه‌نويي کار سخت‌‌تري براي بازگرداندن او دارد.


از سوي ديگر فتح الله زاده هم نمي‌خواهد از موضع خود کوتاه بيايد. او ديروز هم در مصاحبه‌اي اعلام کرد که جباري به ارکان باشگاه توهين کرده و اگر شرايط استقلال مساعد او نيست، بهتر است برود.
همه اين مسائل در حالي رخ داده که بعيد به نظر مي‌رسد جباري به تيم ديگري غير از استقلال فکر کند. البته حرف‌هاي او عليه استقلال آنقدر تند بود که امير قلعه‌نويي، حامي اصلي او را نيز عصباني کرد.


به هر حال هواداران منتظر سريال تکراري جباري در فصل نقل و انتقالات هستند جايي که هميشه مصاحبه‌هاي دست اولي را از اين بازيکن شاهدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها