کد خبر: ۱۴۳۷۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۶ تير ۱۳۹۲
درخواست 4 میلیاردی هافبك تيم ملي به استقلال، نکونام را ماندگار خواهد كرد؟

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در روزهایی که استقلال به دنبال جذب آندو تیموریان هافبک تیم ملی است، گفته می‌شود او به دنبال پیشنهادهای کشورهای شرق آسیایی است و به همین دلیل فعلا تصمیم ندارد به پیشنهاد این تیم جواب مثبت بدهد. استقلال برای تکمیل خط هافبک خود به دنبال جذب آندو است و بارها از طریق سرژیک تیموریان هم پیگیر کارهای او شده است.


اما ظاهرا آندو برای پیوستن به استقلال دودل شده است. در روزهایی که فدراسیون فوتبال پیوستن بازیکنان ایرانی را به لیگ امارات ممنوع کرده‌اند، آندو دوست دارد فوتبالش را در اروپا یا یکی از تیم‌های لیگ کره، ژاپن یا چین ادامه بدهد تا در آستانه جام جهانی از طرف فدراسیون مشکلی برایش به وجود نیاید. گفته می‌شود او دوست ندارد در سال منتهی به جام جهانی در ایران فوتبال بازی کند.


شنیده‌ها حاکی از آن است که او حتی از یک تیم چینی پیشنهاد دارد ولی چون مبلغ آن چشم‌گیر نیست او نمی‌خواهد به آنه پاسخ مثبت بدهد. گفته می‌شود آندو تا آخر هفته منتظر پیشنهادهایش می‌ماند و اگر نشد، فقط در ایران برای استقلال بازی می‌کند.


او دو فصل قبل راهم در استقلال بازی می‌کرد اما در پایان فصل پشینهاد وسوسه کننده‌ای از الخریطیات قطر دریافت کرد و ترجیح داد فوتبالش را در این کشور ادامه بدهد. در حالی که همه چیز برای تمدید قرارداد او با الخرطیات آماده بود، حرکت آندو در بازی تیم ملی با قطر باعث شد که باشگاه از ادامه فعالیت او منصرف شود. او بعد از گل تیم ملی به سمت تماشاگران قطری مشت‌هایش را گره کرد و همین مسئله باعث ناراحتی مدیران الخریطیات شده است.


با وجود اینکه گفته می‌شود آندو تیموریان به احتمال زیاد با استقلال قرارداد امضا می‌کند، با این حال سرژیک تیموریان، برادر آندو این مسئله را تکذیب کرد: «این خبر صحت ندارد و آندو هنوز با هیچ باشگاه ایرانی وارد مذاکره نشده است. تمام اخباری که در این زمینه منتشر شده نادرست است. تیموریان تا 10 روز آینده فقط پیشنهاد باشگاه‌های خارجی را بررسی می‌کند.»


* دور شدن آندو از استقلال احتمالا به ماندن نکونام منجر می شود
از باشگاه استقلال شنیده می شود آندو تیموریان با درخواست قرارداد 4 میلیارد تومانی برای یک سال حسابی همه را شوکه کرده. به نظر می رسد آبی ها قید قرارداد با آندو را بزنند. طبق شنیده ها آنها درخواست آندو را رد کرده اند واحتمالا جواد نکونام در استقلال ماندنی می شود. هرچند که از اصرار فتح الله زاده به ماندن نکونام مشخص بود شماره 6 آبی پوش می ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها