کد خبر: ۱۴۳۷۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۶ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «عزم خودمان را جزم کرده ایم تا تراکتور را قهرمان کنیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ میثم بائو در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: «بعد از سفر خارج از کشوری که داشتم حدود 5 روز است که با تراکتور تمرین می کنم. اینجا همه چیز خیلی خوب است و جلالی با آرامش دارد با بازیکنان تمرین می کند. ما عزم خودمان را جزم کرده ایم تا بعد از 2 نایب قهرمانی تیم را به قهرمانی برسانیم.»

 

وی درباره حضور علی کریمی در تراکتورسازی ادامه داد: «کریمی بازیکنی شناخته شده در جهان است و نیازی به تعریف من ندارد. او روحیه و شخصیت بالایی دارد و امیدوارم کنار هم بتوانیم تراکتور را به قهرمانی برسانیم.»

 

بائو با اشاره به حضور احتمالی نکونام در تراکتور افزود: «امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من و نکونام با یکدیگر دوستی صمیمانه ای داریم و خیلی خوب است که او هم به تبریز بیاید.»

 

وی در پاسخ به این سوال که با نکونام درباره تراکتور صحبت کرده گفت: «نه با نکونام حرف نزده ام. درباره برهانی هم باید بگویم آنطور که در رسانه ها مطرح شده بود من واسطه انتقال آرش به تراکتور نبودم و فقط به سوالاتی که او درباره تیم داشت جواب دادم.»

 

بائو با اشاره به طلبی که از استقلال دارد افزود: «جالب است که استقلال قهرمان شد و تیم به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان رسید اما فقط 38 درصد از پولم را گرفتم. این برای باشگاهی مثل استقلال فاجعه است و جالب اینجاست که با این وضعیت باز هم باشگاه به همین شکل اداره می شود.»

 

وی خاطرنشان کرد: «خیلی خوشحالم که از استقلال جدا شدم. در این تیم با شخصیتم بازی شد و سختی های زیادی کشیدم. خوشحالم که با عزت به تیمی مثل تراکتور آمدم و جزو خریدهای اولیه جلالی بودم.»

 

بائو درباره شایعه اختلافش با سعید دقیقی گفت: «بالاخره باید یک جوری شایعه درست کنند. من و دقیقی در شهرداری تبریز زوج خوبی بودیم و به تیم ملی هم دعوت شدیم. الان هم دوست هستیم و بهترین بازی هایمان را برای تراکتور به نمایش بگذاریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها