کد خبر: ۱۴۳۶۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۵ تير ۱۳۹۲
یگان‌هایی از ارتش سوریه تلاش تروریست‌های جبهه النصره برای حمله به فرودگاه نظامی منغ در شمال این کشور را ناکام گذاشتند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه، نیروهای ارتش سوریه تروریست های جبهه النصره را که در تلاش بودند از چند نقطه به فرودگاه نظامی منغ در ریف حلب واقع درشمال این کشور حمله کنند، ناکام گذاشتند.

تروریست ها تلاش داشتند از برخی روستاهای اطراف فرودگاه به این محل حمله کنند در نتیجه روستاهای «منغ» و«کفر انطون» ونیز «العلقمیة»  در نزدیکی ایستگاه سوخت رسانی و نیز ساختمان تحقیقات کشاورزی در نزدیکی فرودگاه به صحنه درگیری ارتش با تروریست ها تبدیل شد که در نتیجه آن دهها تروریست کشته  و زخمی شدند.

نیروهای ارتش از محور «اللیرمون» نیز محل استقرار تروریست ها  را در چند نقطه ازجمله یک پایانه اتوبوسرانی هدف قرار دادند.

روستای «المالکیه» واقع در شرق ریف حلب  و نیز میدان «بعیدین» نیز از دیگر نقاط ریف حلب بود که امروز به صحنه درگیری نیروهای ارتش با تروریست ها تبدیل شد.

این نخستین بار نیست که تروریست ها در صدد حمله به فروگاه نظامی منغ بر آمده اند و پیش از این نیز بارها این محل را هدف حمله قرار داده و تلاش داشتند آن را در اختیار بگیرند اما هر بار شکست خورده و ناکام ماندند.

در همین ارتباط  یگان ویژه ارتش سوریه چهار روز پیش  توانست محاصره فرودگاه منغ را شکسته و تجهیزات و کمک های لازم را در اختیار یگان های مستقر در داخل این فرودگاه قرار دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها