کد خبر: ۱۴۳۶۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۵ تير ۱۳۹۲
نماینده کهگیلویه در مجلس از اعتراض برخی نمایندگان به تلاش برای برگزاری دیدارهای فراکسیونی با رئیس‌‌جمهور منتخب خبر داد.

علی‌محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه‌ در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لغو دیدار اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با رئیس ‌جمهور منتخب، اظهار داشت: این دیدار علی الظاهر به دلیل کسالت رئیس‌ جمهور برگزار نشد.

وی در عین حال از اعتراض برخی نمایندگان به تلاش برای برگزاری دیدارهای فراکسیونی با حجت‌الاسلام روحانی خبر داد و گفت که بسیاری از نمایندگان به این موضوع انتقاد دارند.

بزرگواری ادامه داد: قرار بود پس از تعطیلات تابستانه مجلس همه نمایندگان خارج از فراکسیون‌بندی، منطقه‌بندی و مجمع‌بندی به عنوان نمایندگان ملت با رئیس ‌جمهور منتخب دیدار کرده و آقای روحانی هم در یک جلسه غیر علنی حضور یابد.

نماینده کهگیلویه و بهمئی بزرگواری گفت: علیرغم اینکه دیدار اصولگرایان رهرو ولایت با رئیس جمهور منتخب برگزار نشد اما بسیاری از اصولگرایان مجلس و دیگر نمایندگان از اقدام این فراکسیون ناراحت شدند.

بزرگواری با اشاره به مذاکره برخی نمایندگان با لاریجانی رئیس مجلس و جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در این زمینه، تصریح کرد که آنها مراتب اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام کردند.

وی تأکید کرد: نمایندگان معتقدند دیدار فراکسیونی با رئیس ‌جمهور منتخب در شأن مجلس نیست و اعتراض ما به دلیل حفظ شأن خانه ملت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها