کد خبر: ۱۴۳۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۵ تير ۱۳۹۲
فتح الله زاده موافق ماندن نکونام است و به شدت دنبال اين است که مجتبي جباري در استقلال نماند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ به مجتبي جباري لقب 8 شاکي داده‌اند؛ بازيکني که معمولا از شرايط استقلال شاکي است. او همين چند روز قبل گفته بود شرايط استقلال مسخره است ولي دلم نمي‌آيد بروم. اين جمله با واکنش سريع علي فتح الله زاده توام شد: «جباري هر جا دوست دارد برود.»


بلافاصله برخي‌ها گفتند رويانيان حاضر است با دو برابر پيشنهاد استقلال، جباري را به پرسپوليس ببرد. قاعدتا دايي هم از اين انتقال استقبال مي‌کند چون با حضور جباري در پرسپوليس هم استقلال مغز متفکر خود در ميانه ميدان را از دست مي‌دهد و تضعيف مي‌شود و هم پرسپوليس تقويت خواهد شد؛ يعني يک تير و دو نشان.


با تمام اين اوصاف آن‌هايي که به مجتبي جباري نزديک‌ترند از علاقه شديد او به حضور در فوتبال اروپا مي‌گويند. شماره 8 آبي‌ها چند سالي است که به مدير برنامه‌هايش سپرده شرايط حضور او در اروپا را فراهم کند اما اين انتقال تا امروز انجام نشده است. خودش مي‌گويد: «بله، کتمان نمي‌کنم که خيلي دوست دارم به اروپا بروم. شايد الان وقتش باشد و بعدا دير شود. اروپايي‌ها به دنبال بازيکنان جوان هستند ولي من کم‌کم سنم بالا مي‌رود؛ به هر حال بايد شرايطش فراهم شود.»


امير قلعه‌نويي فصل گذشته در مصاحبه‌اي اختصاصي به شدت از مجتبي جباري تمجيد کرد. آن‌ها البته همواره رابطه‌اي سينوسي داشته‌اند ولي قلعه‌نويي سال گذشته سعي کرد از توانايي‌هاي جباري نهايت بهره را ببرد و امسال هم دوست دارد شماره 8 در تيمش بماند. جباري شرط کرده اول بايد بابت قرارداد سال گذشته با او تسويه حساب شود و بعد پاي ميز مذاکره بنشيند. صد البته اگر شرايط انتقال مجتبي به اروپا فراهم شود مي‌رود اما بحث پرسپوليس هم مطرح است. حتي شنيده مي‌شود تراکتورسازي تبريز هم بعد از جذب علي کريمي نيم نگاهي به جباري دارد و بايد ديد در نهايت شماره 8 آبي‌ها چه تصميمي مي‌گيرد.


جباري با مصاحبه‌اي که به نفع کي‌روش انجام داد به طور غيرمستقيم عليه قلعه‌ نويي جبهه گرفت. او گفته بود مربيان ايراني بايد از کي‌روش ياد بگيرند. همه مي‌دانند که بهترين مربي فعلي ايران قلعه‌نويي است و مي‌گويد تفکرات من در تيم ملي هم اجرا شد که توانستيم کره را ببريم و به جام‌جهاني برسيم! جباري با آن حرفي که زد علنا مقابل مربيان ايراني و قلعه‌نويي قرار گرفت و حالا شايد رابطه اين 2 نفر دوباره سرد شود.


سال گذشته قلعه‌نويي براي اين‌که با استقلال قهرمان شود چشم روي بسياري از مسائل بست و با امثال رحمتي، جباري، مجيدي و نکونام کار کرد در حالي که با هر کدام از آن‌ها مشکلاتي داشت. امسال هم مشکلات ريشه‌اي او با جباري و نکونام آشکار شده و با توجه به تمديد قرارداد اميد ابراهيمي با سپاهان بايد ديد ژنرال آبي‌ها کمربند مياني تيمش را با چه نفراتي مي‌بندد. او خودش هافبک بزرگي بود و خوب مي‌داند که يک خط مياني قدرتمند چه ارزشي دارد به همين خاطر سعي دارد دوباره جباري را راضي به ماندن کند.


اما ماندن مجتبي جباري در استقلال به توافق مدير و سرمربي اين باشگاه گره خورده است. اين‌که قلعه‌نويي مخالف نکونام و موافق جباري است، نمي‌تواند چندان عجيب باشد. چنين وضعيتي را بايد در مورد فتح الله زاده به کار برد. فتح الله زاده موافق ماندن نکونام است و به شدت دنبال اين است که مجتبي جباري در استقلال نماند. نتيجه‌گيري اين‌که مدير و سرمربي در‌خصوص اين دو بازيکن به توافق رسيدند.


قلعه‌نويي به حاجي گفته: «شما به مجتبي جباري کاري نداشته باش، من کنترلش مي‌کنم.» از طرفي فتح الله زاده به سرمربي تيمش وعده داده: «جواد نکونام با من.» در واقع مدير و سرمربي با هم توافق کردند تا اين دو بازيکن با شروطي که عنوان کردند در استقلال ماندني شوند.‌
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها