کد خبر: ۱۴۳۳۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۴ تير ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل ما نبود بازیکنان است و نباید زمان را از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید صالح پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال در خصوص وضعیت این تیم عنوان کرد: برای اولین بار به تعویق افتادن مسابقات لیگ به سود ما شد. تنها مشکل ما نبود بازیکنان است که امیدوارم در تمرینات حضور پیدا کنند.

وی افزود: تمرینات ما به 5 هفته تقسیم شده که فشار در دو هفته اول بیشتر است. تقریبا یک روز در میان بدنسازی و تمرینات هوازی انجام می‌دهیم که تلفیقی از کارهای بدنی و تاکتیکی است. 

مربی استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی در تمرینات همه چیز را هماهنگ کرده و برای ما به عنوان دستیاران وی تقسیم کار شده است. خوشبختانه روند تیم خوب است مخصوصا بازیکنانی که به تیم اضافه شدند عملکرد خوب و فوق‌العاده‌ای داشتند. توانسته‌ایم در نقاط مختلف بازیکنان خوبی جذب و این نقاط را تقویت کنیم.

صالح با اشاره به مشکلات مالی تصریح کرد: سال گذشته بحران مالی را پشت سر گذاشتیم و فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در ذهنشان این است که این شرایط را از تیم دور کنند. 

وی گفت: اگر بازیکنان به تمرینات اضافه شوند تیمی بهتر از سال گذشته خواهیم داشت و تنها نباید زمان را از دست دهیم. در آغاز تمرینات دو، سه هفته را از دست داده بودیم اما با توجه به تعویق افتادن مسابقات لیگ می‌توانیم این مسئله را جبران کنیم به این شرط که همه بازیکنان حضور داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها