کد خبر: ۱۴۳۱۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۴ تير ۱۳۹۲
سرمربی سابق آلومینیوم گفت: من نسبت به تیم سابق خود تعهد اخلاقی دارم و اگر شرایط این تیم مهیا باشد مربیگری خواهم کرد.

به گزارش 598،پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش عنوان کرد: من منتظرم تا وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم مشخص شود و ببینم چگونه تیم خود را برای فصل آینده خواهند بست. پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما می خواستم در تیمی حاضر شوم که با قدرت در لیگ حاضر شود.

وی در مورد اینکه آیا حاضر است در لیگ دسته یک مربیگری کند، خاطرنشان کرد: تصمیم نداشتم چنین کاری را انجام دهم اما آلومینیوم متفاوت است. من نسبت به این تیم تعهد اخلاقی دارم پیش از این با مسئولان صحبت کرده بودم و حالا باید ببینم هیئت مدیره این باشگاه قصد دارد چگونه تیمداری کند. خیلی دوست دارم به این تیم کمک کنم.

سرمربی سابق آلومینیوم در مورد اینکه تا چه زمانی تکلیفش مشخص خواهد شد، یادآور شد: تا هفته آینده تکلیفم روشن می شود که یا استراحت کنم و یا مربیگری کنم. من پیشنهادهایی داشتم اما نمی‌خواستم رسانه‌ای کنم.

مظلومی درباره شرایط استقلال تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و هم‌اکنون هم به ملی‌پوشان خود استراحت داده سازمان لیگ تصمیم درستی گرفته و به ملی‌پوشان استراحت داده تا آنها ریکاوری انجام دهند. استقلال بازیکنان خوبی گرفته و همچنین بازیکنان بزرگ خود را هم حفظ کرده البته برخی بازیکنان مسائلی به وجود آورده که سال گذشته هم چنین اتفاقاتی رخ داد.

وی افزود: چه جایی بهتر از استقلال. این تیم، تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد بازیکنان دوست دارند در این تیم بماندند اما باید شرایط برای آنها مهیا شود. استقلال جزء 8 تیم برتر آسیا است و باید تیم قوی‌ای بسته شود.

مظلومی درباره اتفاقاتی که در خصوص مجتبی جباری رخ داده گفت: من وارد این مسائل نمی‌شوم به هر حال مجتبی جباری بازیکن بزرگی است و فکر نمی‌کنم استقلال به این راحتی او را از دست بدهد در جایی هم باید ابهت باشگاه حفظ شود. نام استقلال از همه بزرگتر است و باید تمام شرایط در نظر گرفته شود.

وی درباره علت این برخورد مصاحبه او ذکر شده و در زمان او هم چنین اتفاقاتی افتاد گفت: من 2 سال با جباری کار کردم و او از نظر فنی به ما کمک کرد. در مورد سایر مسائل هم صحبت نکنیم بهتر است. وارد جزئیات نمی‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا از ذوب آهن پیشنهاد داشته، اظهار داشت: این مسائل شایعه است در فصل نقل و انتقالات از تیم‌های مختلفی چنین خبرهایی بیرون آمد اما خبری نبود. این تیم فردا در دیدار پلی‌آف بازی دارد و باید آرامش خود را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها