کد خبر: ۱۴۳۱۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۴ تير ۱۳۹۲
سرمربي استقلال بي اعتنا به مصاحبه مهاجم فصل پيش تيمش گفت: «بگذاريد به کارهاي مهم خودمان برسيم!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرزاد حاتمي پس از بازگشت به تهران به همراه تيم‌ملي به باشگاه استقلال رفت و پس از جلسه با فتح الله زاده، برگه توافق نامه‌اي دريافت کرد که در صورت عدم تاييد فني از سوي قلعه‌نويي مي‌تواند تيم‌ فصل آينده خود را معرفي کند و رضايت نامه از استقلال بگيرد و برود.


مهاجم آبي‌پوشان که به نظر مي‌رسيد از اين رفتار مسئولان باشگاه ناراحت شده مصاحبه‌اي انجام مي‌دهد و طي آن انتقاداتي از سرمربي استقلال مي‌کند. البته او صراحتا اسم امير قلعه‌نويي را به زبان نمي‌آورد ولي از شيوه صحبت او کاملا مشخص بود که منظورش با چه کسي است.


ديروز صبح وقتي قلعه‌نويي براي جلسه با کادرفني به محل باشگاه رفت يکي از کارمندان باشگاه که به نظر مي‌رسيد رابطه خوبي با حاتمي ندارد به سمت سرمربي آبي‌پوشان رفت و پرينت مصاحبه فرزاد را در اختيار او قرار داد و به اين موضوع اشاره کرد که اين مصاحبه بازتاب وسيعي در روزنامه‌ها نيز داشته است.


امير قلعه‌نويي هم که کاملا مشخص بود علاقه چنداني به خواندن صحبت‌هاي مهاجم تيمش ندارد مصاحبه را مي‌گيرد و نگاهي کوتاه به تيترهاي آن مي‌اندازد و بعد با بي‌ميلي به کارمند باشگاه مي‌‌گويد: «اين مسائل گوشه‌اي از ذهن من را مشغول نمي‌کند و اجازه بدهيد هر چه مي‌خواهند بگويند. بگذاريد به کارهاي مهم خودمان برسيم و هدف استقلال بسيار بزرگتر از اين حرف هاست.»
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها