کد خبر: ۱۴۳۱۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۴ تير ۱۳۹۲
نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: احمدی‌نژاد مردی است که با قابلیت‌ها و صفات کاری زیاد، آثار ماندگارش در تاریخ ایران باقی خواهد ماند و نباید با چند خطا، زحمات طاقت‌فرسا و شبانه‌روزی وی در کابینه نهم و دهم نادیده گرفته شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن صرامی فروشانی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: ما معتقدیم که انتخابات اخیر؛ انتخاباتی سالم و نمونه بارز اخلاق سیاسی بود و از آقای روحانی می‌خواهیم که در انتصابات، جانب اعتدال‌ را نگه داشته تا سفره افراطی‌ها یک بار برای همیشه برچیده شود.

وی خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس افزود: آیا به نظر شما با این تورم، نوسانات شدید قیمت‌ها و حقوق ثابت فرهنگیان، کارمندان بهداشت، نیروی انتظامی و تمام اقشار از جمله کارمندان دادگستری‌ها می‌توان انتظار کار و خدمات با خروجی مطلوب را داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس ‌جمهور فعلی خاطرنشان کرد: جناب آقای احمدی‌نژاد و وزرای کابینه دهم، آیا با این حقوق و دستمزد فرهنگیان می‌توان به آینده تعلیم و تربیت کشور امیدوار بود، تا کی دغدغه معیشت فرهنگیان باید در صدر شعارها و در ذیل عمل باشد.

صرامی فروشان در ادامه خطاب به آقای روحانی گفت: رئیس جمهور منتخب، شما مطلع هستید که دستمزد فرهنگیان، کارمندان بهداشت، نیروی انتظامی و کارمندان دادگستری‌ها در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، آیا برای توزیع مواد مخدر در کشور مسئول وجود دارد که توزیع و ترویج این مواد زندگی برانداز به آسانی و حتی آسان‌تر از تهیه برنج، گوشت و تخم‌مرغ صورت می‌گیرد، نکند پشت پرده‌ها خبری است که ما نباید بدانیم.

نماینده خمینی‌شهر با اشاره به مشکلات حوزه بیمه کشور بیان داشت: چه موقع بیمه‌ها می‌خواهند مسئله بهداشت، پیشگیری و درمان را جدی بگیرند، چرا معوقات بیمارستان‌های دولتی به موقع پرداخت نمی‌شود، سوءاستفاده از نجابت مردم تا کی؟

وی همچنین با اشاره به مشکلات بازنشستگان اضافه کرد: چرا با وجود تشکیل جلسات و پیگیری‌هایی متعدد مشکل بازنشستگان فولاد، ذوب آهن و کارخانه سیمین همچنان باقی است؟

صرامی فروشانی در پایان ضمن تقدیر از خدمات دولت نهم و دهم گفت: احمدی‌نژاد مردی است که با قابلیت‌ها و صفات کاری زیاد، آثار ماندگارش در تاریخ ایران باقی خواهد ماند و در تمام علوم دینی و غیردینی درصد قابل قبولی از خطا را در اجرا، طبیعی می‌دانند و نباید با چند خطا، زحمات طاقت‌فرسا و شبانه‌روزی وی در کابینه نهم و دهم نادیده گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها