کد خبر: ۱۴۲۶۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۲ تير ۱۳۹۲
مشاور رئیس‌جمهور منتخب:
مشاور رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب به دنبال سهمیه‌بندی کابینه بین اصلاح طلبان و اصولگرایان نیست، گفت: گرایش‌ها تأثیری در انتخاب کابینه نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی مشاور حسن روحانی رئیس جمهور منتخب و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ملاک‌های رئیس جمهور منتخب در انتخاب کابینه دولت جدید، گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی فردی معتدل به شمار می‌رود و اصلاح‌طلب یا اصولگرای افراطی نیست بلکه یک سلسله مبانی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را قبول دارد.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی در طول دوران فعالیت‌های خود در نظام جمهوری اسلامی سابقه کار و فعالیت با نیروهای معتدل اصولگرا، اصلاح‌طلب‌ و نیروهای مستقل را در کارنامه دارد و طبیعی است که در تشکیل کابینه غیر از این، مشی و مرامی نخواهند داشت و قطعاً از همه نیروها و ظرفیت‌ها استفاده خواهد‌کرد.

مشاور رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه آقای روحانی از نیروهای اصولگرا به عنوان اصولگرا و از نیروهای اصلاح‌طلب به عنوان اصلاح‌طلب استفاده نخواهد کرد و به دنبال سهمیه‌بندی کابینه بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیست، اظهار داشت:‌ حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی با صرف‌نظر از گرایش اصولگرایانه و اصلاح‌طلبانه افراد، در صورتی که توانمندی فردی را تشخیص دهد، کار را به او واگذار خواهد‌ کرد و گرایش‌ها تاثیری در انتخاب کابینه نخواهد داشت.

علوی با اشاره به اینکه اسامی مختلفی که در رسانه‌ها به عنوان کابینه دولت یازدهم مطرح می‌شود،‌ گمانه‌زنی است، افزود: تاکنون اعضای کابینه یازدهم نهایی نشده‌‌اند اما در جلسات مختلف صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها