کد خبر: ۱۴۲۵۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۱ تير ۱۳۹۲
ورزش > فوتبال ملی - اکثر هواداران تیم ملی از تصمیم کارلوس کروش مبنی بر استفاده نکردن از مهدی رحمتی و هادی عقیلی حمایت کرده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیروز مطلبی با تیتر «پاسخ قاطعانه سرمربی تیم ملی به سوال تکراری/ کروش: رحمتی و عقیلی فرصت خود را از دست دادند» در خبرآنلاین منتشر شد که در قسمت نظرات این خبر، کاربران با یکدیگر بحث کرده‌اند. اکثر کاربران خبرآنلاین از این تصمیم کروش دفاع کرده‌اند و تعدادی هم که معتقدند رحمتی باید در تیم ملی حضور داشته باشد، نوشته‌هایشان رنگ و بوی استقلالی بودن می‌دهد. یکی از کاربران که از مهدی رحمتی دفاع کرده، نوشته: «آقـــای کــــــروش خیــلی دوســت دارم جـــواب این ســـوال رو بــدونم که اگـــه قوچان نــژاد نبــود یـــا مصــدوم شده بود شما الان کجا بودی؟ تــیــم مــلی ارث پـــدری شما نیست که.....با غـــیـــرت بچه ها رفتیم بالا......تیم ملی تو برزیل به رحمتی احتیاج داره ، همه اشتباه می‌کنن حتی شما! مهدی بی استراحت چند سال از جون واسه تیم ملی و باشگاه هاش مایه گذاشته، حســابش از عقــیلــی ها جــــداست!»

اما در مقابل چنین نوشته‌هایی، اکثر کاربران از کروش دفاع کرده‌اند. کاربری با نام محمدعلی نوشته: «یکی از دلایلی که ایران به عنوان تیم اول به جام حهانی صعود کرد اجازه ندادن کروش به باب شدن بازیکن سالاری توی تیم بود. ایول کروش تا آخرش پشتت هستیم.» کاربری دیگر هم در پاسخ به یکی از طرفداران رحمتی که حضور در تیم ملی را حق او دانسته، نوشته: «اگر مهم ایرانی بودنه، پس چرا رحمتی عزیز ما در سخت ترین شرایط ایران رو تنها گذاشت؟ چرا ایرانی بودن رو ثابت نکرد که الان ما بتونیم نظر شما رو کمی راحت‌تر قبول کنیم؟»

کاربری که خودش را یک پرسپولیسی معرفی می‌کند نوشته: «من پرسپولیسی هستم ولی اعتراف میکنم رحمتی بهترین دروازه بان آسیاست حیفه به خدا.» کاربری دیگر هم در جواب او نوشته: «موافقم ولی در یک کار تیمی همیشه «نظم» بالاترین چیز است و مهمتر از تک تک افراد.»

یکی دیگر از مخالفان حضور رحمتی در تیم ملی هم نوشته: «تفاوت مربی بزرگ همینه دیگه باج به کسی نمیده حتی اگه تیمش تو خطر باشه! در حالی که همه مربیان ایرانی می‌گفتن بخاطر شرایط سخت تیم ملی برای این سه بازی رحمتی رو برگردونید ولی کروش رو حرفش موند. اگه رحمتی رو برمی‌گردوند دیگه چه اعتباری بین بازیکن‌هاش داشت؟ از فردا هر کدوم براش شاخ می‌شدن ولی امروز هیچکس جرات این کارها رو نداره.»

نظرات کاربران خبرآنلاین در این مورد را می‌توانید ایـــنـــجـــا بخوانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها