کد خبر: ۱۴۲۴۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۱ تير ۱۳۹۲

رسول خطیبی می‌گوید با صعود به جام جهانی آینده فوتبالمان خوب خواهد شد.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: این صعود را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گویم و از زحمت‌کشان تیم ملی نیز تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم آقای کی‌روش صد در صد فیلم بازی‌های تیم ملی کره را نگاه کرده بود و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود.

وی درخصوص نحوه‌ی بازی دو تیم ملی ایران و کره جنوبی ادامه داد: کره جنوبی بازی خوبی نسبت به ما انجام نداد و ما توانسته بودیم سمت چپ این تیم را ببندیم و جلوی بازی مستقیم کره را نیز گرفته بودیم. دو دفاع وسطمان و هم‌چنین دو هافبکمان نقش و عملکرد خوبی داشتند. رحمان احمدی نیز عملکرد قابل قبولی داشت و دو موقعیت گل کره جنوبی را نیز از آنها گرفت.

سرمربی تیم گسترش فولاد بیان کرد: ایران حق داشت به جام جهانی صعود کند و صعود به عنوان تیم اول گروه نشان‌دهنده عملکرد خوب تیم ملی است. با صعود به جام جهانی آینده فوتبالمان بهتر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی گفت: حماسه فوتبالی رخ داد و امیدوارم در بازی‌های جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و فوتبال خوب ایرانی را به جهانیان نشان دهیم.

خطیبی درخصوص بازیکنانی که به گسترش فولاد جذب خواهند شد اظهار کرد: در خط حمله مشکل داریم و ان‌شاءالله دو بازیکن برای خط حمله و دو بازیکن دیگر نیز از لیگ دسته اول جذب خواهیم کرد تا ان‌شاءالله تیم‌مان تقریبا کامل شود.

سرمربی جوان تیم گسترش فولاد درباره اردوی این تیم در سرعین گفت: اردوی خوبی را در این شهر برگزار کردیم و امیدوارم تمریناتمان را به خوبی ادامه دهیم تا آماده‌ی شروع مسابقات لیگ برتر باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها