کد خبر: ۱۴۲۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۱ تير ۱۳۹۲
هافبک ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: «در سال های اخیر هرگز نتوانسته ام ریکاوری خوبی داشته باشم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ احسان حاج صفی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: «خدا را شکر می کنم که صعود تیم ملی باعث خوشحالی مردم شد و بعد از سال ها بالاخره فوتبال هم نقشی در شاد کردن مردم ایفا کرد. بازی در کره واقعا سخت بود اما ملی پوشان نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و می توانند از پس سخت ترین بازی ها هم بربیایند.»


وی با اشاره به همدلی نیمکت نشینان و بازیکنان فیکس تیم ملی افزود: «3 بازی آخر تیم ملی جوری بود که همه بازیکنان و شاید همه مردم ایران همدل شده بودند تا به جام جهانی برویم. شرایط طوری پیش آمده بود که حتی اگر بازیکنی روی سکو هم می نشست دلش با تیم بود و همه فقط یک هدف داشتند. فکر می کنم مقابل کره بهتر از همیشه بازی کردیم و جواب زحماتمان را گرفتیم.»


حاج صفی درباره ماندن کی روش در فوتبال ایران گفت: «کی روش باید بماند و مسئولان زودتر دست به کار شوند تا تیم قدرتمندی برای جام جهانی داشته باشیم. نباید حالا که صعود کرده ایم کار را تمام شده بدانیم بلکه باید با بک برنامه ریزی دقیق به فکر سال آینده باشیم.»


وی با اشاره به پاداش میلیونی که ریاست جمهوری برای ملی پوشان در نظر گرفته بود افزود: «رییس جمهور لطف کردند و برگه سبزی به ملی پوشان دادند تا از زحمات آنها تقدیر شود. البته همین که توانستیم مردم را شاد کنیم برایمان بزرگترین تقدیر بود.»


هافبک تیم سپاهان گفت: «باشگاه سپاهان 3 روز به ملی پوشان مرخصی داد و از فردا باید در تمرینات تیم حاضر شویم. قرار است دوشنبه با تیم به اسلوونی برویم و با اینکه بسیار خسته هستم اما چاره ای ندارم و باید به این اردو بروم. سال هاست به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی و بازی های آسیایی سپاهان استراحت درست و حسابی نداشته ام و نتوانسته ام ریکاوری کنم. البته صعود تیم ملی به جام جهانی باعث شد همه خستگی ها فراموش شود.»


حاج صفی درباره شایعه پیوستنش به استقلال که قبل از شروع لیگ مطرح شده بود خاطرنشان کرد: «خیلی ها می خواستند من و سپاهان را به حاشیه ببرند به همین دلیل بحث حضور من در استقلال را مطرح کردند. من 6 ماه دیگر با سپاهان قرارداد دارم و اگر هم خود باشگاه رضایت نامه ام را صادر می کرد به استقلال نمی رفتم چون دوست دارم در ایران فقط پیراهن سپاهان را بپوشم.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها