کد خبر: ۱۴۲۳۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۱ تير ۱۳۹۲
مدافع پرسپوليس در يك اقدام غيرحرفه اي گفت: «به آمدن شجاع خليل‌زاده نيست چون با حضور حسيني و بنگر خودمان مي‌توانيم خط دفاعي را بيمه كنيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در نقل و انتقالات اين فصل سرخپوشان كمترين تغيير، سهم خط دفاعي بود كه فقط يك بازيكن تازه‌وارد را در خود دارد و شايد شجاع خليل‌زاده هم به جمع مدافعان اضافه شود.
هر چند كه به گفته عليرضا نورمحمدي پرسپوليس نيازي به حضور اين بازيكن ندارد: «عقيده دارم نيازي به آمدن شجاع خليل‌زاده نيست چون با حضور حسيني و بنگر خودمان مي‌توانيم خط دفاعي را بيمه كنيم. پرسپوليس بازيكنان جواني را جذب كرده كه قطعا به تيم كمك خواهند كرد. در خط دفاعي هم به اندازه كافي بازيكن داريم و به نظر من تا وقتي ما هستيم ديگر خليل‌زاده براي چه مي‌خواهد به پرسپوليس بيايد؟»


اينكه نورمحمدي درباره جذب بازيكن در پرسپوليس اظهارنظر مي‌كند، اتفاق عجيبي است، هم عجيب و هم غيرحرفه‌اي. نورمحمدي در ادامه به آخرين وضعيت پرسپوليس اشاره مي‌كند: «با تمرين‌هايي كه در اين مدت داشتيم به شرايط نسبتا خوبي رسيده‌ايم. خوشبختانه استارت تمرين‌هاي‌مان به‌موقع بود. تا الان بيشتر تمرين هوازي و بدنسازي انجام داده‌ايم و قرار است در رامسر هم بيشتر كار با توپ را انجام بدهيم. كادر فني برنامه‌هاي ويژه‌اي براي بازيكنان درنظر گرفته‌ تا بتوانيم قبل از شروع ليگ به شرايط مطلوب بدني و تاكتيكي دست پيدا كنيم. انجام بازي‌هاي تداركاتي در اين زمان هم باعث شده تا كمي در شرايط مسابقه قرار بگيريم و درمجموع اوضاع اكنون خوب بوده.»


وي در خصوص پيش بيني پرسپوليس 92 نيز تاكيد كرد: «امسال تلاش خواهيم كرد كه ناكامي در فصل‌هاي اخير را جبران كنيم و با يك برنامه‌ريزي خوب و همچنين همدلي ميان همه پرسپوليسي‌ها، اين اتفاق شدني خواهد بود. پرسپوليس لياقتش خيلي بيشتر از اينها است و همه سعي مي‌كنيم محبت‌هاي هواداران را كه هيچ گاه حتي در تمرين‌ها ما را تنها نمي‌گذارند، با كسب نتايج مطلوب پاسخ بدهيم. امسال ديگر سال پرسپوليس است و مطمئن باشيد جام مي‌گيريم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها