کد خبر: ۱۴۲۰۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
پس از پایان جشن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تعدادی از هواداران از رئیس جمهور منتخب و رئیس فدراسیون فوتبال درخواست‌هایی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پایان جشن صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل تعدادی از هواداران که در ورزشگاه مانده بودند از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خواستند که به سمت آنها بیاید تا صحبت‌های آنها را گوش بدهد.

این تعداد از هواداران با دیدن کفاشیان شعار "کفاشیان یادت باشه، رحمتی باید باشه" و "کفاشیان یادت باشه، کریمی باید باشه" سر دادند. در این لحظه کفاشیان در جواب این تعداد از هواداران گفت این درخواست را از کی‌روش داشته باشید.

* این تعداد از هواداران همچنین از عباسی وزیر ورزش و جوانان خواستند فتح‌الله‌زاده در پست مدیرعامل استقلال باقی بماند. البته آنها پس از این درخواست وزیر ورزش و جوانان را تشویق کردند و از حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم خواستند که عباسی در دولت جدید در کار خود باقی بماند.

* یکی از بازیگران خنده‌بازار و همچنین سریال طنز شب‌های برره در ورزشگاه حضور داشت که هواداران وی را نیز تشویق کردند!

* محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در زمان تقدیر از جواد نکونام دست در گردن او انداخت و در گوش کاپیتان تیم ملی جملاتی را بیان کرد.

* در زمان تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان اتفاقاتی رقم خورد که در نوع خود جالب توجه بود. یکی از جالب‌ترین اتفاقات اصرار هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال برای انداختن پرچم ایران بر گردن ساور، یکی از مسئولان وزارت ورزش بود که در نهایت او مجاب شد پرچم را به گردنش بیاندازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها