کد خبر: ۱۴۱۸۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه‌سازی که کره ای ها انجام دادند انگیزه بازیکنان تیم ملی را بیشتر کرد.

به گزارش 598،کریم باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص صعود تیم ملی ایران به جام جهانی اظهار داشت: کره جنوبی در این مدت نشان داده که فوتبال خوب و قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد اما دو باخت خیلی بد مقابل ما آورد. قسمت بود که ما از لبنان ببازیم و با پیروزی مقابل کره سرسخت به جام جهانی برویم.

وی افزود: با توجه به دو بازی گذشته و کسب سه امتیاز می‌دانستم می‌توانیم از کره دست پر به ایران برگردیم اما کمی  نگران بودم ولی خدا را شکر دست پر این بازی را پشت سر گذاشتیم و به جام جهانی رفتیم.

باقری یاد آورد شد: این پیروزی را برای دومین بار به تک تک مردم ایران و دوستداران فوتبال تبریک می‌گویم، واقعا برد شیرین و لازمی برای فوتبال ما بود تا ناکامی‌های گذشته جبران شود.

وی در مورد عملکرد فنی تیم ملی نیز گفت: به نظرم بچه‌ها بسیار خوب و منطقی بازی کردند، کره در خاک خود بازی می‌کرد و با هوادارانش تشنه برد بود مخصوصا با حاشیه‌هایی که به وجود آمده بود انگیزه بچه‌های ما بیشتر شد.

وی افزود: بچه‌ها خیلی خوب در ساختار دفاعی عمل کردند و به موقع ضربه خود را به کره زدند.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که کی‌روش بماند یا برود بهتر است گفت: این تصمیم مسئولان است تا تصمیم بگیرند که به نفع فوتبال ما باشد امیدوارم حالا که به جام جهانی صعود کردیم با برنامه به این بازی‌ها فکر کنیم چون قطعا کار ما سخت است و بهتر است که با نتایج خوب خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها