کد خبر: ۱۴۱۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از اصولگرا، مجتبي زارعي با ابراز تأسف از اظهارات توهين آميز مختاباد در خشونت طلبانه خواندن تفكر دفاع مقدس و اصحاب انقلاب به بهانه انتقاد از جمع آوری مجسمه هاي بي مسمّاي ميدان امام خميني ساری گفت: برخلاف اظهارات سخيف مختاباد، نسل انقلاب و دفاع مقدس، نسل هنرمندان اصيل  وحقيقي اين ديار است، نسلي كه هنرمندانه مبارزه كرد، هنرمندانه دفاع كرد و هنرمندانه تا مرز شهادت، جانهاي پاكشان را تقديم آرمانهای بزرگ ملّت نمود.

 وي افزود: نسل سوخته، نسلي است كه با هويت و شناسنامة خود بيگانه است. نه تنها نسل انقلاب و نه نسل كنوني، نسل سوخته نيست بلكه ادّعاي سوختگي نسل امروز، از فرصت سوزي مدعيان هنرمندي است كه نتوانستند گنج هاي جنگ و انقلاب را با زبان هنر به نسل هاي بعد منتقل كنند.

این عضو هيأت علمي دانشگاه افزود: شایسته نیست كساني كه با امكانات نظام و امنيت حاصله از خون شهيدان به مدارك علمي و هنري دست يافته اند، اينگونه و بي محابا بجاي اصل ها به اسب ها تكيه كنند و نابلدي شهرداري و چند عضو شوراي شهر در مهندسي انقلابي ميادين شهرها را بهانه اي براي تاخت و تاز به اصل ها و ريشه ها قرار دهند.

 زارعي، ضمن تقبيح كوتاهي مسوولان شهري در عدم ايجاد سنخيت اسم و مسمّي در ميدان امام ساري، افزود: بايد اقدام انقلابي دادستاني را ستود كه طرح جابجايي و انتقال مجسمه هاي بي ارتباط با اين ميدان را به مياديني ديگر در دستور كار خود قرار داد.

وی تصریح کرد: البته! شوراي شهر و شهرداري و نهادهاي انقلابي و فرهنگي بايد با فراخواني هاي گسترده و دعوت از اهالي هنر متعهد ، بزرگترين و پرمحتوا ترين نمادها و آثار حجمي متناسب با قامت بزرگ انقلاب ، امام و دفاع مقدس را براي ورودي مركز  استان تدارك ببینند.

زارعي در پايان ضمن خواستار شدن عذرخواهي مختاباد در وارد كردن اتهامات به  نسل هاي انقلاب و دفاع مقدس، از آحاد مردم انقلابي و متدين ساري و نهادها و سازمان هاي انقلابي دعوت کرد تا اعتراضات انقلابي خود را به نامبرده اعلام و ارسال نمايند .

وي خاطر نشان كرد: مختاباد بايد از نسل حاج بصير و طوسي و بلباسي وشهداي انقلاب و خانوادة ايثارگران رسماً عذر خواهي كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مختاباد را رها کنید. این مردک تازه به دوران رسیده سخت در تلاش است تا ادای شجریان خائن را در سیاسی بازی هایش در بیاورد.
او سالهاست که در دامن بیگانگان سقوط کرده و علیرغم التماسی که به لاریجانی کرد تا از طرف صداوسیما بورسش کند و به انگلستان بفرستد حالا در حال لگد زدن به نظام است تا تعهد خدمتش را بی خیال شوند و با مدرک دکترای کانادایی اش به فرنگ برود و آواز زاغ و زغن را سردهد.
یک کلام و السلام : مرگ بر ضد ولایت فقیه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مرگ بر ضد ولايت فقيه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حکایت تازه به دوران رسیده ها بهتر از این نیست.
آقای مختاباد پس از کسب مدرک دکترا آن هم در نزدیکی کاخ ملکه ی انگلند به میهنش برگشته و از دفاع مقدس فقط کلمه ی جنگ تو ذهنش باقی مونده و بس !
اون همه رشادت ها و دلاوری های جوانان و غیور مردان این سرزمین خاطر شریفشون رو آزرده نموده و از یاد برده آن روزهایی که جوانان این سرزمین بدن هاشون بر اثر انفجاربمبه و مین های ساخت دست اهالی آن دنیایی که مردم ما مرگ بر اونها رو به آسمون حواله می کردند ، تیکه پاره میشد تا مبادا ایران که مازندران و ساری هم جزو اون هست به دست دزدان و دیوان بیفتد .
آقای مختاباد به حرمت نامشون و پیشوند آن حد اقل کاری که میبایست انجام دهند عذر خواهی از ملت شریف ایران و خانواده های شهدا و ایثارگران است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها