کد خبر: ۱۴۱۷۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
بازيکن ايران در جام جهاني 1978 پيروزي در اولسان را مانند جوابي کوبنده به دهن کجي سرمربي کره جنوبي دانست. او همچنين سيد جلال حسيني را بهترين بازيکن ايران در اين ديدار دانست.
تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي ارزشمندي که در اولسان به دست آورد جواز صعود به برزيل را مقتدرانه به دست آورد و جواب دهن کجي کره يها را در زمين فوتبال داد.

به نقل از ايسنا، ابراهيم قاسمپور بازيکن سابق تيم ملي همچون همه مردم ايران از صعود به جام جهاني بسيار خوشحال است. او در گفتگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: قبل از هر چيز صعود به جام جهاني را به ملت سرفراز ايران و جامعه ورزش تبريک مي گويم. من هم مانند همه مردم از صعود به جام جهاني خوشحال هستم.

او درباره بازي گفت: بازي خيلي خوبي نبود اما مهم صعود به جام جهاني بود که به دست آمد. مهم نباختن و کسب سه امتياز بود که خوشبختانه به آن رسيديم. هدف ما در اين ديدار خوب دفاع کردن و استفاده از ضد حملات با توجه به سرعت بالاي قوچان نژاد بود. در خط دفاعي بسيار خوب ظاهر شديم. در حمله هم از تک فرصت به دست آمده استفاده کرديم و روي زيرکي قوچان نژاد به گل رسيديم. مهم پيروزي و صعود به جام جهاني بود که به آن دست يافتيم. اين پيروزي جوابي کوبنده به دهن کجي سرمربي کره جنوبي بود که قبل از بازي سخنان ناپسندي را بر زبان آورد، سخناني که بيانگر شعور پايين او بود.

بازيکن ايران در جام جهاني 1978 افزود: بار ديگر بايد بگويم که فوتبال زيبايي نبود. البته اين چيز طبيعي است چرا که در چنين تورنمنت هايي هدف زيبا بازي کردن نيست. مهم تلاش بازيکنان در زمين است که خوشبختانه بازيکنان ما اين وظيفه را به خوبي انجام دادند. نقطه اتکاي ما خط دفاعي بود که مدافعان روز خوبي را پشت سر گذاشتند.

قاسمپور به ستايش از سيد جلال حسيني پرداخت و او را بهترين بازيکن زمين دانست: " حسيني روز بسيار خوبي را پشت سر گذاشت و بر اين باورم که بهترين بازيکن ميدان بود. البته نبايد فراموش کنيم که رحمان احمدي هم عملکرد خوبي در دروازه داشت و در يک صحنه به زيبايي دروازه اش را بسته نگه داشت."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها