کد خبر: ۱۴۱۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ملوان درباره نتیجه مذاکره خود با نوری و رافخایی گفت که هر دوی این بازیکنان پیشنهادهای بالاتری دارند.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه روز گذشته خود با پژمان نوری گفت: نوری امروز به سمت تهران حرکت کرده است. دیروز با او صحبت کردم و به او پیشنهاد رقم 700 میلیونی را دادم.

وی افزود: نوری بازیکن ما است و زحمت زیادی هم کشیده ولی ما هم باید شرایط را درک کنیم. صحبت نوری این بود که در حال حاضر از تیم ملی دور و حالا شرایط بهتری برای او فراهم شده است. من هم نمی‌نتوانم با اجبار کسی را نگه دارم. با وجود اینکه نوری بازیکنی دوست داشتنی است ما گفتیم تا 700 میلیون می‌توانیم به شما بدهیم ولی او پیشنهادهای بالاتری هم دارد. 

درودگر در مورد رافخایی گفت: دیروز با رافخایی صحبت کردم و امروز هم جلسه داریم. به او گفتیم می‌توانیم 500 میلیون پرداخت کنیم ولی او هم پیشنهادهای بالاتری دارد. هر بازیکنی باید در شرایطی کار کند که آرامش داشته باشد. اگر رافخایی بدون آرامش در تیم باقی بماند ما هم دچار مشکل می‌شویم. امسال به او رقمی پیشنهاد شده و شاید سال آینده چنین رقمی را پیشنهاد نکنند. در مجموع ما این پیشنهاد را دادیم و گفتیم بیش از این نمی‌توانیم پرداخت کنیم. قرار شد رافخایی امروز جواب بدهد. 

وی درباره جلسه با مسئولان منظقه آزاد که قرار شده از ملوان حمایت کنند نیز گفت: این جلسه شنبه برگزار می‌شود. 

درودگر درباره سعید عزت‌الهی بازیکن جوان ملوان نیز گفت: عزت‌اللهی بازیکن ما است و هر تیمی که او را می‌خواهد باید 2 میلیارد پرداخت کند. روی او سرمایه‌گذاری کردیم و از این مبلغ یک ریال پایین‌تر هم نمی‌گیریم. او در جام جهانی آنقدر خواهد درخشید که رقم بالایی به او پیشنهاد بدهند. از همین الان هم با چند باشگاه خارجی مذاکره کردیم و قرار است او را در جام جهانی ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها