کد خبر: ۱۴۱۴۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی ۵۹۸:
درپی شکایت علی لاریجانی و کمیسیون اصل نود و ارسال احضاریه دادگاه کیفری برای محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم، خبرنگار پارلمانی 598 در طی تماس هایی با اعضای کمیسیون اصل نود علت شکایت رئیس کمیسیون اصل نود را از برخی از نمایندگان مجلس جویا شد. نايب رئيس كميسيون اصل نود در این خصوص افزود: بنده از این موضوع بی اطلاعم و اگر خبر هم داشته باشم اجازه انتشار آن را ندارم.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، درپی شکایت علی لاریجانی و کمیسیون اصل نود از محمود احمدی نژاد و ارسال احضاریه دادگاه کیفری برای رئیس دولت نهم و دهم خبرنگار پارلمانی 598 در طی تماس هایی با اعضای کمیسیون اصل نود علت شکایت رئیس کمیسیون اصل نود را از برخی از نمایندگان مجلس جویا شد.

طی این تماس ها فاطمه رهبر نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع، علت شکایت رئیس کمیسیون اصل نود را از دکتر محمود احمدی نژاد را بیان ننمود.

نايب رئيس كميسيون اصل نود افزود: بنده از این موضوع بی اطلاعم و اگر خبر هم داشته باشم اجازه انتشار آن را ندارم.

همچنین در تماس های دیگری برخی دیگر از اعضای این کمیسیون حاضر به پاسخگویی در خصوص علت شکایت علی لاریجانی و رئیس کمیسیون اصل نود از محمود احمدی نژاد نشدند.

لازم به ذکر است که رئیس کمیسیون نود مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرگزاری مهر با توجه به تعدد شکایت ها از رئیس جمهور بیان داشته بود: نمی دانم رييس‌جمهور برای کدام شکایت احضار شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها