کد خبر: ۱۴۱۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس، غلامحسين تابش شامگاه دوشنبه در حاشيه مراسم افتتاحيه نمايشگاه تخصصي گندم، آرد و نان و لوازم خانگي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كاسپين و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اين افزايش يكي از شاخص‌هاي مهم و خوب بودجه سال 90 است.
وي با اشاره به اينكه با افزايش بودجه عمراني در كشور امسال ما شاهد شكوفايي پروژه‌هايي عمراني خواهيم بود، تصريح كرد: اين افزايش در بين همه دستگاه‌هاي اجرايي و به ويژه پروژه‌هاي زيربنايي مانند راه، سدسازي و پروژه‌هاي زيرساختي كشور توزيع مي‌شود.
مدير امور شوراها و شهرداري‌هاي وزارت كشور خاطر نشان كرد: اين افزايش بودجه در بخش مسكن و عمران شهري و همه خطوط عمراني كشور و همه دستگاه‌ها را شامل مي‌شود.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اينكه آيا تسهيلات بافت فرسوده قطع شده است، گفت: تسهيلات بافت فرسوده در اختيار وزارت مسكن است و اين تسهيلات قطع نمي‌شود.
تابش با بيان اينكه اين تسهيلات برقرار مي‌شود، ادامه داد: در بافت‌هاي فرسوده وزارت مسكن به كمك شهرداري‌ها مي‌توانند از فاينانس و اوراق مشاركت با ساز و كار خاص خود استفاده كنند.
وي در ادامه به افزايش بودجه شهرداري‌هاي اشاره كرد و گفت: اين افزايش كلي است و در بودجه سال 90 آمده است.
معاون عمراني وزير كشور با بيان اينكه اين افزايش و تخصيص نياز به ابلاغ ما نيست و در بودجه‌هاي ابلاغي آمده است، ادامه داد: در بخش‌هايي همچون حمل و نقل، يارانه بليط و ساير خطوطي كه مربوط به شهرداري‌هاست و به صورت سالانه ابلاغ شده است.
وي با اشاره به اينكه اين افزايش كاملا مشخص است در چه مباحثي است، يادآور شد: افزايش عمراني با توجه شاخص‌هاي قانوني توزيع مي‌شود.
تابش در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه اين افزايش بر اساس چه مبنايي در بين شهرداري‌ها توزيع مي‌شود، افزود: در نهايت قانون مشخص كرده است بر مبناي چه شاخصي بين شهرداري‌هاي سراسر كشور توزيع مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها