کد خبر: ۱۴۱۳۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
آرش برهانی گفت: «متأسفانه زمانی که ایران نبودم شایعاتی به وجود آمده بود و سوءتفاهماتی ایجاد شد که همه آنها برطرف شده است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که گفته می‌شد امسال از این تیم جدا می‌شود، پس از صحبت با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و این بازیکن در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.


برهانی که از تیم تراکتورسازی پیشنهاد جدی داشت و حتی با سرمربی این تیم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرد.

 

وي در خصوص توافقش با استقلال و تمدید قرارداد با این تیم اظهار داشت: «امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسیدیم.»


وی افزود: «من از قبل با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم و متأسفانه زمانی که ایران نبودم شایعاتی به وجود آمده بود و سوءتفاهماتی ایجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چیزهایی که به گوش من می‌رسید خیلی ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولی امروز همه چیز تمام شد و با فتح‌الله‌زاده توافق کردم و قراردادم را تمدید کردم.»


برهانی در پایان صحبت‌هایش گفت: «فقط این را بگویم صحبت‌هایم با فتح‌الله‌زاده سه دقیقه هم طول نکشید و خیلی راحت همه چیز را تمام کردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها