کد خبر: ۱۴۱۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه برنامه ای برای جذب مجتبی جباری و احسان حاج صفی ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حمید زینی زاده درباره شایعه حضور احسان حاج صفی و مجتبی جباری در تراکتور اظهارداشت: «با این بازیکنان مذاکره ای نداشته ام. من بر اساس لیستی که مجید جلالی داده یارگیری می کنم و در لیستی که در اختیار دارم نام این دو بازیکن دیده نمی شود.»

 

وی درخصوص وضعیت آرش برهانی گفت: «با برهانی به توافق نرسیدیم. دیگر مذاکرات را هم ادامه ندادیم و حتی پیگیر این موضوع هم نیستیم که برهانی در استقلال مانده یا نه.»

 

زینی زاده درباره تماس علی کریمی با محمد قاضی افزود: «صحبت هایمان با قاضی ادامه پیدا نکرد. درباره اینکه کریمی هم با وی تماس گرفته که به تراکتور بیاید اطلاعی ندارم و شاید او واقعا این کار را انجام داده باشد.»

 

مدیرعامل تراکتور درباره سرانجام شماره 8 و کاپیتانی در تراکتور خاطرنشان کرد: «مرتضی اسدی بزرگواری کرد و شماره 8 را به کریمی داد. اسدی واقعا نشان داد لیاقت کاپیتانی تراکتور را دارد. درباره کاپیتانی هم باید بگویم هنوز اتفاقی نیفتاده و تصمیم نهایی را جلالی می گیرد. این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی است اما اگر لازم شد من هم دخالت می کنم.»

 

وی در پایان گفت: «تیم هفته آینده به تهران می آید و در هتل المپیک اردو می زند. قرار است چند بازی دوستانه هم در تهران داشته باشیم.»

 

زینی زاده درباره لقب کهکشانی که به تیم تراکتور داده شده گفت: «ما تلاش کردیم تیم خوبی را بر اساس خواسته های کادر فنی ببندیم. از رسانه ها هم خواهش می کنم به تیم ما لقب ندهند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها