کد خبر: ۱۴۱۲۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم فصل پيش ذوب آهن گفت: «به پرسپوليسي‌ها قول دادم كه بعد از پلي‌آف در تمرين‌ها شركت كنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ "تا 3 نشه، بازي نشه" اين ضرب المثل قديمي در مذاكرات پيام صادقيان و پرسپوليس مصداق پيدا كرد! مهاجم 21 ساله ذوب‌آهن براي سومين بار روبروي رويانيان نشست و برعكس دو بار اول، اين بار توافق كرد و به پرسپوليسي‌ها اين قول را داد: «بعد از پلي‌آف مي‌آيم». صحبت با دايي، پيش از توافق با رويانيان هم صادقيان را بيشتر از قبل راغب كرد تا به پرسپوليس بيايد و فصل آينده فوتبالي‌اش را زير نظر مردي بگذراند كه خودش زماني بهترين مهاجم آسيا بوده. با خريد جديد و 21 ساله پرسپوليس به گفتگو نشستيم.


* بالاخره با پرسپوليس توافق كردي؟
- بالاخره بله. توافق كرديم و قرار شد من فصل بعد بازيكن پرسپوليس باشم.


* پس پلي‌آف و بازي‌هاي ذوب مقابل پاس همدان چه مي‌شود؟
- من الان بازيكن ذوب‌آهن هستم و تمركزم را گذاشته‌ام روي 2 بازي اين تيم در پلي‌آف. بعد از پلي‌آف به تمرين‌هاي پرسپوليس مي‌آيم تا كارم را زير نظر دايي شروع كنم.


* با پرسپوليس قرارداد بستي؟
- تمام توافقات انجام شد اما امضاي قرارداد ماند براي بعد از پلي‌آف. با پرسپوليس توافق كردم ولي اما هنوز برگه‌اي امضا نشده چون من بازيكن ذوب هستم و جالب نيست بخواهم با تيم جديدي قرارداد ببندم.


* چندمين بار بود با پرسپوليسي‌ها مذاكره مي‌كردي؟
- سومين بار در اين چند هفته اخير. دو بار گذشته به توافق نرسيديم و روي مواردي كوچك اختلاف داشتيم اما اين بار همه چيز خوب پيش رفت و من هم به پرسپوليسي‌ها قول دادم كه بعد از پلي‌آف در تمرين‌ها شركت كنم.


* با علي دايي هم صحبت كردي؟
- چند روز پيش با علي دايي حرف زدم. با هم احوالپرسي كرديم و او از اطمينانش به من گفت.


* يعني اينكه اطمينان داد فيكس باشي؟
- در اين حد نه. دايي به من اعتقاد دارد كه در ليستش هستم اما مگر مي‌شود يك مربي به بازيكن قول فيكس بودن بدهد؟ اين طبيعت فوتبال است. همه جاي ايران و در همه تيم‌ها اگر خوب باشي، بازي مي‌كني و اگر بد باشي بايد روي نيمكت بنشيني. پرسپوليس هم از اين قاعده مستثني نيست. حتي همين ذوب‌آهن كه الان بازيكنش هستم. قانون فوتبال است. اگر اينجا هم بد باشم و نا آماده بايد روي نيمكت بنشينم. اينطور نيست كه در همه حال فيكس باشم. اگر آماده باشم دايي بازي‌ام مي‌دهد و اگر هم نه كه بايد روي نيمكت بنشينم. اين مساله در مورد تمام بازيكنان صدق مي‌كند.


* اما با توجه به ترافيك خط حمله پرسپوليس و حضور رضايي، نوروزي، سيدصالحي و شايد كريم انصاري فرد فيكس بودن كمي سخت است. آن هم با توجه به اينكه تيم‌هاي دايي با يك مهاجم هدف بازي مي‌كنند. اين موضوع كار تو را مشكل نمي‌كند؟
- احتمال دارد من در كناره‌ها يا حتي پشت فوروارد بازي كنم. علي آقا گفت چون چند پسته هستي به كار من مي‌آيي. من هم در اين چند سال هم گوش چپ بازي كرده‌ام و هم گوش راست. براي بازي در اين پست‌ها مشكلي ندارم و هر جا دايي بخواهد انجام وظيفه مي‌كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها