کد خبر: ۱۴۱۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
ديكتاتور يمن كه به‏دليل جراحت‌هاي شديد هنوز در عربستان سعودي به‎سر مي‌برد از حمايت‌هاي آل‌سعود و توجه اين خاندان به وضعيت سلامتش قدرداني كرد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌اي "الشرق الاوسط "، "علي عبدالله صالح " ديكتاتور يمن كه بدليل جراحت شديد به عربستان سعودي منتقل شده است، از "عبدالله بن عبدالعزيز " پادشاه ، شاهزاده "سلطان بن عبدالعزيز " وليعهد و ساير مقامات سعودي بدليل اهتمامشان درباره وضعيت سلامتي‌اش، قدرداني كرد.

"محمد السياني " يكي از پزشكان ارشد همراه با ديكتاتور يمن در عربستان اين خبر را ديروز اعلام كرد و گفت كه صالح از برادران سعودي خود بدليل تلاششان در بهتر كردن وضعيت جسماني‌اش قدرداني كرد و بر عمق روابط تاريخي و برادري ميان صنعاء و رياض تشكر كرد.

ديكتاتور يمن در سوم ژوئن جاري، طي يك حمله به كاخ رياست‌جمهوري به شدت زخمي شد و براي درمان به عربستان سعودي منتقل شد. اما هنوز وضعيت جسماني او وخيم است. برخي منابع اعلام كردند زماني كه صالح و ديگر مقامات يمني در حال اقامه نماز در مسجد كاخ رياست‌جمهوري بودند، چند خمپاره به سمت اين مسجد شليك شد كه طي آن ديكتاتور يمن و برخي ديگر از مقامات به شدت زخمي شدند.

صالح در ابتدا خاندان الاحمر را متهم اين حمله دانست اما خاندان الاحمر شليك خمپاره به سمت كاخ رياست‌جمهوري را رد كرد. در پي اين امر بسياري از منابع تاييد كردند كه حمله خمپاره‌اي از خارج از كاخ رياست‌جمهوري صورت نگرفته است، بلكه از داخل كاخ اين حمله صورت گرفته است و برخي نيز اعلام كردند كه صالح در پي انفجار يك بمب جاسازي شده در داخل مسجد زخمي شده‌است. حتي برخي موذن اين مسجد را مسئول جاسازي اين بمب اعلام كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها